När juldagsmorgon glimmar....

 
 
 
.... så vaknar man upp med en nackspärr from hell.....
Gick från ingenting till helt blockerad på vä sida på bara en timme sent igår kväll.
Men jag överlever säkert men fruktansvärt att vara så låst å smärta till det.
Hoppas det hinner släppa till mån förmiddag när jag ska börja jobba bara...
 
Jodå, julafton var en trevlig tillställning.
Började dagen med en pw-löptur på dryga 6 km.
Hade ju tänkt samma runda idag men det kan jag glömma med denna nacken..
Nä då, jag springer inte med nacken men så ont som jag har så får jag vara glad om jag klarar en promenad genom stan..
Frukost hos föräldrarna, hem, vila lite, byta om å ner igen till Kalle å hans vänner...
Sen var vi där resten av eftermiddagen å kvällen.
Barnens julklappar var väldigt lyckade så det var kul.
En del mat men jag skippade godis, tog 2 av mina egna praliner, det var allt.
Lite risalamalta fick avsluta det hela.
 
Idag blir det en hemmadag, ska väl ner dit å äta frukost ev.
Sen åker syrran, tar med sig lill-loppan å äldsta dottern å sonen går väl till pappa.
Nån dans kan man glömma ikväll med denna nacken å det ska ju storma upp igen.
Grönwalls står på scen på Sandra i Kalmar, det har dom nog gjort de senaste 20 åren juldagen.
Dock inte förra året, då fick Sannex hoppa in i deras ställe.
Dessutom ligger åldersgränsen på ca 19.5 år å en gräslig fylla till det tyvärr.
Annars är ju Grönwalls helt underbara att få dansa till de få gig som dom gör per år.
 
Då ingen av oss gillar lutfisk så blir det ugnsbakad torskrygg med lutfisktillbehör till middag ikväll.
Jag har lite svårt för doften å smaken på lutfisk.
 
Det är konstigt med detta vädret, nu lyser solen å det är +7-8 grader ute.
I New York hade folk gått i tshirt i julhandeln igår..
Nåt är snett, det är ett som är säkert....
 
Får önska er en god fortsättning på julen....
 


 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Populära inlägg