1a Advent.....


........ är här....
Jaja, jag vet, imorrn egentligen men iaf....
Nu är jag klar med min storstädning men sååå skönt att ha rent å fint 😊
Men lagom kul att inse när man plockar fram stjärnan att transformatorn ligger förm hemma på ön.
Bara 15 mil härifrån....suck...
Men det fick bli som ovan, en ljusstake å en snöboll i fönstret istället å det går väl det oxå.

För den som undrar varför jag är så angelägen om att tvätta fönstren så kommer anledningen här:




Med såna fantastiska fönster så vill man ha dom rena å fina..
Å en underbar utsikt oavsett årstid dessutom så det behövs inga gardiner.
Å lite pynt i  krukorna i köket blev det oxå.....



Har varit sååå skönt att varit ledig idag, en lördag som omväxling.
Har duschat å rullat upp håret så jag ser ut som en hemmafru från 50 talet 😄
Har vaxat mina ben så det ska bli ljuvligt att krypa ner i svala, fräscha lakan med nyvaxade ben inatt.
Den känslan är svårslagen....
Middag är på G, sen åker vi till parken å spinner loss till världens bästa Wahlströms !!!!!
Ska bli sååå underbart att få höra dom live igen !!

Men jag kommer få betala för det imorrn, ska upp å börja jobba kl 7-19.
Imorrn är det danspinglan B som står vi rodret.
Men det blir den sista söndagen detta året, det kan jag säga.
Men jag behöver pengarna, januari är lång, j-vligt låååång å sonen fyller 17 år dessutom.

Har bokat in mig hos kiropraktorn på tis å ytterligare ett besök d 12e.
Är rätt akut, är helt slut i bröstryggen å ska jag klara den arbetsbelastningen i dec så måste jag justera den.
Jag blev så mycket bättre sist så visst hjälper det.
Skulle behöva gå oftare men som alltid är det ekonomin som styr.

Men nu får jag önska alla en fin 1a advent........


HA EN SKÖN KVÄLL !!!







Kommentarer

Populära inlägg