Oj.......

...... vad det hinner hända mycket på 3 dagar trots att jag mest jobbar 😊
Jodå, vi gav oss av till parken i lör kväll för dans till bästa Wahlströms.
Tyvärr var det lite folk, bara drygt 200 pers, det blir inte riktigt samma "tryck" på golvet.
Men dom var lika bra som alltid, så är det bara !!
Så vi gav oss strax innan halv 1, jag skulle ju upp å jobba på sön morgon.

Å upp kom jag även om ögonlocken var lite tunga...
Men tänk så lätt ett 12 tim pass kan gå trots lite sömn, när man jobbar med rätt personer !!
Unga, glada å pigga blandat med oss lite äldre..
Vi har ju A å G, 2 yngre herrar i 20 årsåldern, dom är som Piff å Puff ihop.
Inte så det går ut över jobbet men dom är för roliga att jobba med 😊
Å så har vi J å A, 2 yngre pinglor i samma ålder, dom är lika söta å rara som mössen i Askungen.
Å vi känner oss som den goda fen gentemot dom :)
Rena Disneysagan att jobba med dom :)

Tja, det var bara att åka hem, titta lite på tv å sen lägga sig för att kliva upp å jobba igår på samma ställe.
Fram till 11.30 gick det jättebra, sen började strulet.....
Hade satt undan gratismat å skrivit mitt namn på den (överbliven från restaurangen i fre..) å skulle ta fram den.
Då är det nån jävel som snott min mat !!!
Så där stod jag utan lunch....
Jaja, jag fick köpa en tallrik sallad, en rågbulle å ta ett päron som fick bli min lunch.
Sen hade dom planerat personalen fel  där jag skulle vara så det slutade med att jag fick gå tillbaka där jag var från början.
Duschade å fixade till mig, sen åkte jag hem...

Då det på dagen var 2 år sen sambon kom hem till mig 1a gången så hade vi beslutat att förlova oss.... 💘
Det var inte så värst många dagars framförhållning då vi beställde ringarna i ons, fick dom i fre å förlovade oss igår 💕
Men med "expressleverans" gick det, kostade bara 150 spänn extra.
Vi åt middag inne på Rosegarden i Växjö, tog fläskfilé på  grönsaksbädd.
Jättegott men min filé var lite för torr för att vara perfekt men gott var det.
Hade gjort vit chokladmousse hemma så vi åt dessert när vi kom hem å skålade i champagne.
Nog 1a gången i mitt liv jag druckit äkta champagne, Bollinger.
Även kallad James Bond champagne 😊
Vi hade en jätteskön, fin kväll för oss två.
Å jag blir så varm i hjärtat å själen , sååå många har lyckönskat å grattat oss.
Tusen tack för det....





Idag var det jobb igen i fiskaffären, sen var jag hos kiropraktorn.
Så illa som det var 1a gången var det inte men visst small det på sina ställen.
Stum som en ekplanka till att börja med men efter lite justering så kom lite svikt tillbaka i bröstryggen.
Har ju ett besök till d 12e dec.
La mig på sängen för att vila å somnade....
Vaknade till när sambon kom hem men somnade om å sov till 17.15 !!!
Bytte om så åkte vi till klubben för lite socialdans men det var så lite folk så vi var bara där en kort stund.
Jag var nog egt för trött för att åka öht men så blev det..

Imorrn måste jag försöka få nåt vettigt gjort, har stått stilla här hemma sen i lördags.
Måste fixa matlådor, köra en maskin tvätt, baka nåt å sen jobb under eftermiddag-kväll.
Men nu får det bli lite tv innan sängen....

HA EN SKÖN KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg