God bless the world......






Ja, nåt annat kan man inte säga......
Men folk är trötta på politiker som käbblar, kvarnar som mal långsamt å inget händer.
Som tur är har han inte den fullkomliga makt han tror han har, den är uppdelad mellan kongressen presidenten å en part till för att ingen ska få för stor makt.
Men det ger rysningar att en sån uppblåst, självgod, pompös å  maktgalen människa har blivit USA president.
Jag har aldrig gillat karln, han är typexempel på att rikedom å pengar inte per automatik är detsamma som klass å stil.
Han är så "tacky" som nån bara kan bli.......
Han må vara affärsman, han har en personlig förmögenhet som överstiger ALLA de andra presidenterna tillsammans !!!!!!
Men en president måste kunna föra sig å tala välartat, det har han gett skräckexempel på att han inte kan.

Jimmy Åkesson kommer vara statsminister i Sverige efter nästa val om inte de övriga partierna tar tag i frågorna han rider på å GÖR NÅT !!!
När folk är trötta på att inget händer så får de som presenterar enkla lösningar rösterna, så är det bara.
Ju mer de övriga partierna ignorerar SD, ju större blir dom..... 
Å med det lämnar jag politiken.....

Kollar med ett öga på Bönderna....
3 veckor sen jag kunde se det på ordinarie tid.
Men i år har jag inte fastnat för det så där som jag gjort tidigare år.
Tycker deltagarna är lite färglösa på nå vis...

Å så kan jag avslöja att det är 2 år sen jag vaknade i detta huset 1a gången :))
Men då hade jag eget rum, egen dubbelsäng å egen tv :))
Hade ingen aning om att det fanns såna "hotell" på småländska vischan, haha :))
Men jag fick "knuffa" lite på honom under de kommande veckorna för att han skulle fatta nåt ;)
Herregud, det är inte klokt vad tiden springer iväg........ 

Har jobbat eftermiddag å timmarna har runnit iväg.
Inte så mycket kunder men jag har haft att göra ändå.
Eftermiddag imorrn igen, sen fulldag på fredag.
Men nu ska jag en kvällsmacka å kolla lite på "Dödligt vapen"

HA EN BRA KVÄLL !!!




Kommentarer

Populära inlägg