Lördag......



.... å ännu en arbetsvecka har passerat....
I onsdags då jag var helt ledig, då var det minsann svalt å blåsigt, nu kan man tro man befinner sig i Florida...
+27.4 i skuggan när jag kom hem vid 15.30 så det är för varmt att sitta ute på altanen ännu.

Har varit ett par sega dagar på jobbet, märks att folk har studentfirande å annat för ingen har tid att handla  😊
Planen för helgen är att strax åka hem till ön men jag åker själv denna gången, han stannar hemma.
Lill-loppan å jag ska skura mattor imorrn bitti vid en brygga, jag måste både städa å röja lite där hemma.
Så trist att alltid ha fullt upp när man kommer hem, jag vill fira midsommar i lugn å ro utan en massa inplanerat.
Ska försöka hinna med lite sol å bad oxå, ev ska jag å barnen gå ut å äta imorrn kväll å fira sonens skolavslutning lite i förväg.
Han har ju ett år kvar så i år är det ingen student. 

Ska bara vänta på att mina arbetskläder ska tvättas klart, äta middag med sambon å sen åker jag.
Ska gå ut å städa ur bilen lite oxå, den fick en morgondusch i biltvätten idag.
Kom ut imorse å det var en stor blaffig fågelskit mitt på huven å jag bara tänkte: men oooooorka alltså...... 😖
Tyvärr har rätt ont i halsen, sambon har väl smittat mig + de kraftiga tempskillnaderna när man springer in å ut i kylrummet.
Men det får väl gå över det oxå......

HA EN BRA KVÄLL !!!





Kommentarer

Populära inlägg