Shopping....

Jaha ja, har ni shoppat nåt inför sommaren ??
Det har jag......
Liiite för mycket nästan så nu får klickfingret hålla sig i styr, det blir för dyrt annars 😉
Å andra sidan så har jag shoppat ytterst blygsamt de sista 5-6 åren så jag kan väl vara värd att uppdatera garderoben.
Men jag har shoppat klänningar förstår ni, det hör inte till vanligheterna.
När "Asta" skrev att hon klickat hem 7 klänningar så tänkte jag "men jösses alltså...." 😳
Men när jag räknade efter så ligger jag inte långt efter med 5 klänningar 😊

Men jag gillar klänningar, det har inte bara blivit av att använda det så mycket sista tiden.
Praktiskt med shorts å linne men lite tråkigt i längden att alltid ha det.
Å med rätt undisar (som är ett måste) så är klänning oslagbart i både vardagen å till fest.
Så nu har jag så jag klarar mig så nu får klickfingret vila.....

Älskar denna, sitter som en smäck 😊
Bubbleroom
På mig.....

 Köpte även denna men ej använt än men sitter perfekt !!
Oxå Bubbleroom
 Var skeptisk till den när den kom hem men älskar den nu.
Liiite stram över bysten men en strl större hade blivit för stor runt mage-rumpa.
Ljuvligt skön å med suveräna fickor, man kan h telefon, ett läppglans, lite pengar utan att dra på en väska.
Perfekt vardagsklänning.
Bonprix
 Väntar hem denna, den är straxunderknäetlång....
Bonprix


Köpte denna på Rågårds....
(hon i bakgrunden kom med av bara farten 😄 )
Fantastisk kvalité, ursäkta den ofixade uppsynen å brist på rätta undisar
men jag kom från jobbet när jag köpte den....

Nu har jag avslutat min midsommarstädning, nu får det vara.
Visst skulle jag kunna damma lite mer på ett par ställen men det orkar jag inte nu.
Jag har sytt om ett par gardiner idag oxå, vi köpte dom i Polen för 3 år sen å dom har blivit liggandes sen dess.
Alldeles, alldeles för långa så idag har jag äntligen fixat till dom men dom blev inte riktigt bra i fållen men jag orkar inte göra om det idag.
Det är bara att sprätta upp sömmen å sy om den så jag tar det nån annan dag.

Nu ska jag pyssla om mina ögonbryn, röja lite disk å sen tar jag kväll.
Nu är det jobb 8-19 tis-ons-tors, så skönt att komma hem å bara kunna A N D A S ut i ett hem som är rent å fräscht och i ordning efter en lång dag på jobbet.

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg