Söndag.......

Internationella Fyrdagen....

....... har det blivit å en arbetsvecka är gjord...
Benen var tunga när jag kom hem igår å det känns än idag.
Så det blev vila i soffan å en powernap, sen grillade sambon till middagen å sen åkte vi in till stan för att kolla in Karl-Oskar evenemanget men det kunde vi skippat.....
Sån skiiiiiiit..... inte nåt för den som är över 22 år iaf...

Inte en enda vettig försäljare, bara mat, godis å "skräp".
Jag såg 3-4 väskor som var snygga men det var det enda så det tog 45 min så åkte vi hem igen.
Får hoppas på bättre tur på Ölands Skördefest, den går 27-30 sept i år.
2-3-4 okt är vi på resa, det är min 60 års present till  sambon, jag visste inte vad jag skulle hitta på i mars när han fyllde så det har blivit lite fördröjt.
Han ska packa finskjorta å finskor likväl som grov känga, tjocktröja å en vindjacka men mer vet han inte än.
Så med Skördefesten inräknat så blir det nästan en veckas semester.

3 mm regn har det kommit inatt men det är lika med noll å det ser inte ut att komma några större mängder framåt heller 😒
Fy faan vad det suger att vara utan vatten.... 😡
Jag har inte en aning om vad jag ska laga för middag idag som inte skapar en massa disk.
Glas å bestick går ju relativt enkelt att diska med uppvärmt vatten men resten är jävligt bökigt när man inte har rinnande vatten😡
Vi äter på papperstallrikar så man slipper den disken iaf.

Har noll inspiration till nåt överhuvudtaget.. 😒
Hade en teletid med läkaren i tors morse, jag ska få röntgen av halsrygg-bröstrygg å en hjärnröntgen samt en kbt terapeut.
Han tyckte jag skulle ha en sån för spänningshuvudvärken....
Jahaja..........nu tror jag inte det gör nån större nytta men visst, vill han det så kan jag väl gå ett par ggr...
Sen får man se på vilken sida av detta nyår jag får röntgen, det lär ta tid antar jag.

Såååååå........ näääääää..... det här suger.......





HA EN BRA DAG !!!







Kommentarer

Populära inlägg