Well, well.........





........ då var semestern slut..........
Åter till vardagen å matlåderejset....
Den blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men det kommer väl fler år hoppas jag.
Å kanske vi kan ta en liten miniresa senare i höst, jag hoppas på det iaf.

Har inte gjort så mycket idag, åkte in å handlade i eftermiddag vilket var ett stoooooort misstag.
Sjukt mycket trafik, köer å vägarbeten så jag kunde valt en bättre tid.
Men sambon var ju hemma på förmiddagen å då ville jag ju inte ge mig av men så är det.
Läste sen att det var ett sjukdomsfall i trafiken som skapade de långa köerna då folk försökte ta andra vägar, hoppas att hen mår bra iaf.

Några nya snoddmappar blev det inte, tydligen var det 3e veckan dom var ute så det var slutsålt men det hittar jag väl så småningom.
Inte så lätt att försöka komma på bra men enkla maträtter som inte skapar så mycket disk men jag har rotat i frysen så vi klarar oss denna veckan iaf.

Meteorologerna lovar regn vareviga dag men än har vi inget sett.
Läste en prognos att Växjö kunde vänta mycket regn kommande dygnet så det hoppas jag hittar hit oxå.
Man blir bara deprimerad när det utlovas regn men inget kommer.........
Tycker dom borde ha lite mer träffsäkerhet i sina prognoser än dom har....

Nu får det bli lite tv innan sängen, dags att ställa klockan på 6 igen.....


HA EN BRA KVÄLL !!!



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg