Sommaren.......


....drar sina sista andetag......
Om drygt ett dygn så är september här å därmed är det höst by the almanack....
Den intensiva hettan har gett sig tack å lov, jag har sovit som en kratta denna veckan.
Antingen så vaknar jag av att man är svettig.....eller så är man kissnödig........eller så gör det ont i kroppen å man inte kan sova för den skull.
Men så har det tydligen varit fullmåne dessutom vilket jag missat helt så det kanske spelar in.

Föregående natt var skaplig, vaknade inte förrän 4.45 men sen somnade jag inte om.
Slumrade en stund efter 6 så dagen har varit lång.
Skönt när klockan blev 18 å jag fick låsa å stänga, ta det sista å sen få åka hem.

Bästa Blender spelar på Logen i Kalmar men det fick vara för vår del.
Jag var hemma så sent, tar 1.20 tim  att köra å det börjar kl 20 så det fick vara ikväll.
Vi får röra på oss imorrn så det räcker även för söndag så det är skönt med en kväll i soffan.

Imorrn på sommarens sista dag så är det Power End of Summer Meet i Emmaboda, den sista av Powerträffarna för året.
Grymma bilar å morrande V8or..... 😎
Det är nog 5 år sen jag var där sist så det ska bli skoj.
Hängde mycket med Emmabodaklubben, Emmaboda US Car Club  för 30 år sen.
Haft otroligt mycket skoj med dom, det var helt galet ibland 😄
Ack ja, ljuva ungdom.....  😎💖
Emmaboda -89 😄
En av alla bilar för 5 år sen.
Den hade det råaste sound jag nånsin hört.... 💗
Ett intensivt, dovt, ilsket morrande, får ftf ståpäls av känslan när den gled förbi...

På kvällen spinner vi loss till bästa Larz Kristerz i Kärrasand 😊
Blir lite meckigt vad man ska ha på sig, det ska vara dansvänligt, inte för kallt, inte för varmt....
Jaja, det rer sig nog..... 😊
Så imorrn har jag beställt bästa kalasvädret, bara så ni vet vem ni ska tacka för solskenet 😉

HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

Populära inlägg