Dagarna.......

........... rinner iväg mot jul fortare än ett snabbtåg..... 

Andra advent har passerat, tyvärr så finns inte orken att sitta med datorn så ofta längre. Jag sov bort större delen av lördagen pga att jag hade så sjukt ont i ryggen. När man bara orkar vara uppe 15-20 min åt gången innan smärtan gör att man måste sätta sig-lägga sig ner så blir det så. Smärtan är enormt tröttande så man somnar när man inte orkar längre. Om det beror på "jobbet" vet jag inte, jag har fått det sådär då å då även när jag var hemma så det var inget nytt.

Men när man sovit en hel halv lördag så blir man ju inte så trött på kvällen. Så jag stängde av tv'n runt 23.45, gick å borstade tänderna. Mja..... sen kan man ju tömma diskmaskinen å plocka in disken från desserten. Sen kan man sortera tvätt å starta en maskin som fick gå under natten..... Å sen ligga å läsa en stund 😄

Men igår var jag lite bättre, med lite ryggympa så gick det att ta sig ut på en högst medelmåttig promenad. Men jag rörde på mig iaf, det var det viktiga. Så det var hela den stillsamma helgen.....

Så idag var det vardag igen å iväg till "jobbet". När jag kom hem fick jag fixa ihop julklapp till italienskan, åka till lokala affären å se till att få iväg det. Hon kommer ju inte hem tyvärr pga rådande tider. Men hon får nåt hemifrån iaf 💗

Nu är det dags för den 1a finalen i Biggest Loser, den om hemmapriset. Roligt att se hur bra det gått för dom 😊

HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

Populära inlägg