Black Jack!!

Nä, inte kondomerna....
Nä, inte spelet....

Utan BLACK JACK som underhållning på "Sommarkväll på Borgholms torg"!!
En underbar sommarkväll har det varit.
Massor av publik o musik!!

Inte så mycket mellansnack men desto mer musik o allsång även i de icke allsångerna s a s..
Många kända låtar som alla kunde sjunga med i utan text el häfte :)
Ett litet annorlunda koncept än vad dansbanden är vana vid, att spela för sittande publik o inte dansande fast det var TVÅ som buggade några ggr...
Så avis jag var på dom.. :(

Här sångaren Tony som även  var med i filmen där dom fick sitt namn. Han sjöng där bland de andra skådisarna.. Nån var väl tvungen att kunna sjunga, haha !!


Här Ove som även sjunger han oxå.. Han har en skön stil i sin hatt :)


Ove, Peder, Morgan, Tony...


Vår alldeles egen Birger Biggan Olsson i sällskap med Morgan på sax..
Få kan sjunga Elvis som han :)



Här är Morgan i en riktig saxofonpose´.
Ni har väl sett Lars Molin's "Saxofonhallicken" :)



Här är Tony ute i publikhavet för lite allsång...


Mycke´ folk var det... :)


Borgholms lilla sångfågel Siri..


Å så bussen.,.. Alla dansbandsnördars våta dröm att få kliva ombord på o få se innehållet.. :)
En buss jag skulle vilja in i är LS förståss....  :D Värstingarnas värstingbuss !!


Hade 2 alldeles ljuvliga timmar nere vid Sjöstugan i eftermiddag.
Å jag har PREMIÄRBADAT!!!
Inte illa av en badkruka som jag !! :)
Men så ljuvligt, skönt det var...

Nu är det jobb i dagarna 2 så hoppas jag det vackra vädret håller i sig över helgen för då e jag hel-ledig!!
Dans på det så kan inte helgen bli bättre !!

HA EN FORTSATT SKÖN AFTON!!

Kommentarer

  1. Ha härliga jobbdagar,såg ju utsikten från jobbet ditt,inte häääält fääääl! Vilka bussar,skulle man gärna kliva in i för att kanske aldrig mer kliva ur:)

    SvaraRadera
  2. Härligt att läsa att dansen blivit en del av ditt luv igen och att du kan njuta av dansen. Även om det inte blir på samma sett. Kram

    SvaraRadera
  3. Badat! Det har inte jag gjort än, kanske i augusti...

    SvaraRadera
  4. Vilka fina bilder du bjuder på!! Av hela mitt hjärta hoppas också jag att din helg blir solig och finfin!! Verkligen.

    Och badat? Det har faktiskt inte jag gjort ännu.. Nu är här varmt. Men jag har mens. Och blöder som en gris.. *suck*

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg