Söndag förmiddag....

LEDIG !!!

Å solen skiner !!!
Morgonen har varit slö men nu har jag börjat ladda inför kvällen till Kindbergs med en härlig frukost.
Hemmagjord müsli m banan o jordgubbar, havremjölk, , goda mackor o 2 kokta ägg.

Men först en stund på balkongen tänkte jag, sen duscha o fixa mig i ordning. Ska hälsa på mamma på sjukhuset oxå, ska se om det går att dra ut rullstolen i solen en stund. Hon har väl inte varit ute sen i tis kväll... Måste äta middag nånstans oxå, att hoppas på IKEA är väl för mycket.
Barnen var där med sin pappa i tors o det var knökamycket folk !!

Nackdelen med att åka till Mörrum är att man får ge sig iväg mitt på dan nästan..
Tar 2½ tim att köra för oss o det börjar kl 18 för att det är söndag.
Å andra sidan är jag hemma runt halv 1 inatt så det blir inte så sent på så vis.
Det är flera härifrån som ska dit så det ska bli skoj.

Ska ta med nån macka som fika i pausen, mysigt att sitta ute o äta. Kan köpa nåt paket kex o bju'  på me'... 1a gg jag ska använda kylväskan denna sommar...

Hoppas det vackra vädret håller i sig så det kan bli en underbar sommarkväll till ett av Sveriges absolut bästa dansband just nu!!!

Men nu en stund i solen...

Tudde-li-doooooooo....

Ha en skön söndag!!

Kl 18 så spinner vi loss till dessa... :D




Kommentarer

  1. Hoppas du får en toppendag och kväll!

    SvaraRadera
  2. Hoppas det blir en fantastisk danskväll!

    SvaraRadera
  3. Ohhh - hoppas verkligen att denna kväll också blev bra! Och att mamma mår väl!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg