Juli...

....... närmar sig sitt slut, mindre än en vecka kvar...
Ledig idag, hade hoppats på sol o vackert väder men än så länge håller sig solen borta.
Ser dock rätt ljust ut på himlen så man kan ju alltid hoppas..
Enl väderkartan ska det vara strålande sol kl 14 idag så det hoppas jag stämmer.

Är trött i mina ben, en intensiv dag igår.
Makalöst soligt o skönt trots en hård blåst, som alltid därnere..
Mycket folk så vi hade att göra.
Planerna idag var att för 1a gg åka till Klinta för sol o bad men än ser jag inget av det.

Har gjort ett röj här hemma med tidningar, tvätt o skaka sängkläder.
Ska tvätta kl 12, får hämta lite tvätt hos pappa oxå.
Borde kanske bakat portionsbröd men orkar inte ha ungen på i värmen så det får vara så länge.

Ikväll kl 19 så spelar Black Jack upp på torget till "Sommarkväll på Borgholms torg".
Är väl inte min favoritband direkt men ska bli kul att se/lyssna på iaf.

Hämtade ut förstoringar jag gjort fr mina "modellbilder" igår som jag hängt upp idag samt ett anat foto jag tagit fr nätet som jag gjort tavla av.

M a o lite pyssel av varje.....
En tur på staden får det bli, fortf sommaraffärer jag ännu inte varit inne i o snart är sommaren slut.
Här stänger många redan ef 1a helgen i aug, dålig stil mot de som har sen semester tycker jag.
men är det inte fullt flöde in i kassan så skiter dom i det.

HA EN SKÖN ONSDAG !!

Kommentarer

  1. Du som kan dina dansband, hette de Black Jack före filmen, eller bytte de efter att de varit med i den? En kompis till min man är i alla fall statist i filmen och syns i flera av dansscenerna ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg