Lördagsafton...

....... har det blivit.
Är rejält trött i kroppen.

Hade en härlig kväll till Kindbergs igår, dom är så grymt bra!!
Men sååååå lite folk, synd om dom tycker jag.

Trots det så dansade jag alla låtar från jag kom ca 21.17 tills paus o sen fram till 00.30. 
Då började jag bli trött så jag satt o pratade lite med ett par andra tjejer där.
Åkte o tankade, annars hade jag nog fått putta bilen fr Borgehage o hem...

Hem o nattamacka o sen i säng.
Upp idag o äta frukost o sen till jobbet.
Idag öppnade vi upp matvagnen så vi hade å styra med.. *suck*..

Det har varit extremt tungjobbat, hoppas innerligt det blir bättre.
Sen jobbar jag med dom som inte kan varken kassa el hur man arrangerar maten så jag var tvungen ha koll på allt.

Hann inte ens med matpaus utan jag tog en macka i flykten.
Jag är minst sagt trött.... :(

Saknar honom så oändligt...
Saknar alla våra samtal...
Saknar hans värme o stöd...
Saknar att ha nån å prata med när 
det är tungt på jobb o annat...
Saknar honom så enormt...


Köpte blommor till graven igår o planterade i plastkrukan.
Men jag orkade inte härja med det innan dansen igår så det får vara till tis, då ska jag dels till Kalmar o sen på marknad i Färjestaden.

Nu vill tonårigen se film med mig men jag antar det blir
*zzzzzzznark.....* i soffan...
Lilla Hjärtat måste ut på kvällskiss oxå, sen blir det natta!!

HA EN FORTSATT SKÖN LÖRDAGSKVÄLL !!

Kommentarer

  1. Usch, tungt på jobb när man arbetar med tafatta människor som liksom inte kan ta sig för att ordna saker.. Hoppas morgondagen blir lättare..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Är så imponerad av dig,själv hade jag lagt mig o dött av sorg,men vad vet jag,det låter fördjävligt att vara med om. (inte jobbet då,mannen din såklart)Önskar dig En härlig dag hela dagen!

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin söndag!/Mormor

    SvaraRadera
  4. Hoppas din söndag blev lite lugnare, det är inte bra att inte hinna ta riktiga raster på jobbet, det behövs!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg