Kvällen är över....

..... musiken har tystnat....
sakta går vi hemåt hand i hand....

Jaha, då vart jag ett år äldre då...
Fyrtifem....
Jaja, får väl överleva det oxå....

Halvvägs till nitti som mamma Bull uttryckte sig idag.. :)
Förutom den allra närmaste släkten så har det bara varit 2 vänner här idag.
5 inbjudna kunde inte komma, så är det att fylla mitt i sommaren...

Har fått mest pengar men mycket blommor, både här o via bud :)
Alltid trevligt att få !!

Ny pajform, en kudde med am.flaggan på av tonåringarna.
Ett pres.kort på Body Shop + makeupkurs :)
Syrrans begagnade glassmaskin...

Det har varit en födelsedag med sorgflor, A finns ju inte kvar hos oss.,,,,
Fick frågan nyss om det blir värre å det blir det på ett sätt..

Ju längre tiden går, desto längre sen jag fick en kram, en smekning över kinden som var det absolut sista han gjorde innan han gick ut genom dörren sista gg han var här.
Det blir längre o längre sen han sa han älskade mig..
Längre o längre sen jag fick känna hans värme...
Sen jag fick ligga på hans arm...

Han har varit med oss idag på sätt o vis ändå, ett kort på oss nere i lokalen vi var i med ett ljus bredvid..
På fre innan dansen om jag åker på den, ska jag åka ner till graven.
Jag vet inte hur man ska kunna gå vidare...



HA EN SKÖN KVÄLL !!


Kommentarer

  1. Alltså jag blir berörd och imponerad! Inga andra ord mer än ...njut av dagen!

    SvaraRadera
  2. Finns egentligen inte så mycket att säga. I alla fall inget som skänker tröst.

    Jag firade min 40årsdag ungefär likadant. Bara mina pojkar här. En bukett blommor. *ler*

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott och så skickar jag varma styrkekramar, det du går igenom är så tungt att det inte finns ord.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg