Halva sommaren....

.... har passerat idag.
Bara halva kvar o än lyser högsommarvärmen med sin frånvaro..

Nu är Viktorialoppet avklarat, syrran sprang på ca 55 min, 9.2 km.
En perfekt kväll för löpning, lite svalt o blåsigt.
Har sprungit 3-4 ggr själv, sista gg för 3år sen.

Den lediga? dagen har ägnats åt städning o tvätt.
Såååååå skönt att det är gjort!!
Har handlat hem det mesta inför tisdagen, jobbar ju till 19.30 imorrn o måste baka tårta när jag kommer hem. Fick middag hos mina föräldrar så jag slapp laga mat ef all städning.
Funderade på att göra en kakdeg ikväll o baka ut men det får vara.
Måste plocka in tvätten fr balkongen å så e jag trött.... 

Nu ska jag fixa mina ögonbryn, ska till frissan på tis morgon kl 9!!!
Glamouren är jäms med fotknölarna på jobbet, stödstrumpor, MBT skor,  fulaste jävla jeans du kan hitta (för fettfläckar o dyl skull...) jobbtshirt, förkläde o piratbandana över håret.      

Har ju inte direkt vart nånstans heller så det har inte gjort så mycket, blir lite mer framöver om "orken" finnes...

Men nu måste tvätten in.......

HA EN SKÖN KVÄLL !!

              

Kommentarer

  1. He he det är som jag på jobbet,jobbar på förskola med 1-åringar. Har enbart gamla jeans och brahatshirt :). Inte byter jag om till nåt glammigt efter jobbet heller. Så jag försöker på helgen (ibland) .

    SvaraRadera
  2. Piratbandana låter i alla fall coolt ;-)

    SvaraRadera
  3. Usch ja - sommaren... Inte mycket att prata om... *suck* Duktigt av din syster dock!

    Och alltid trevligt att gå och klippa sig - förutom när man ser ut som en pageprydd tant... Blä.

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg