Nobel 2013

Jaha, då har festernas FEST gått av stapeln.
Jag tittade fr halv 5 till kl 10 på kvällen.
Ändå lyckades jag missa en del...
Men man måste ju ha lite mat, gå på toa å så slumra lite framför tv'n...

Ja, våra sessor uteblev så det fick ju bli Drottning Silvia o prinsessan Christina som fick stå för färgprakten i det kungliga huset o det gjorde dom verkligen.

Helt fantastisk hallonröd klänning, såååå snygg !!
Det vackra Sophiadiademet o enkelt halsband till det.


Prinsessan Christina i underbar duvgrå klänning.
Så fin på henne, så sober o elegant...


3 supersnygga programledare o sen Jessika... 
Vem f**n hade stylat henne??
Hon fick pluspoäng för att hon vågade sticka ut o det är möjligt men det passar definitivt inte på en Nobelfest.
Men hon är ju lite excentrisk..*suck*..
Ebba saknas..


Här en fantastisk klänning, hon är fru till en av medicinpristagarna.
Snacka om färgklick =))


Nu är det ju så att Silvia har ju en hovdam som antecknar allt hon har på sig, vid alla offentliga tillfällen.
Kläder, skor. handväska, smycken för att inte nåt ska upprepas.
Det är ju inget dom väljer i sista stund o rotar fram nåt "krafs" direkt...
Men det är fantastiska smycken, en del flera hundra år gamla...
Ja, jag är rojalist.. =))

Tittade på 4ans morgontv idag med Thilde o Jihde.
Jag tycker hon är en av de bästa där faktiskt....
Idag hade dom en hudterapeut med om hur man blir av med glåmigheten såhär till alla julfester.
Haha, jag skulle passa som renoveringsobjekt...
Liknar mest en lama nu...


En tur till frissan skulle behövas men det får vänta ett tag...
Röda läppar är ju inne nu (alltid till jul f ö ...)
Ett enkelt knep för de som inte riktigt vågar-vill ha knallröda, lysande läppar är att lägga ett rosatransparent lipgloss med en anings skimmer i så blir det betydligt "snällare" mot ansiktet men man har ändå färgen.
Å andra sidan tycker jag att ett riktigt rött läppstift ska vara matt men man får ju vara noga som attans med det.
Kräver en koll var 30e min o när man ätit mm...
Men så läckert o en riktig humörhöjare =))


Jaha, 11e dec, grått, grått, grått.....
Sååå boring....
Fanns en antydan om sol i gryningen men den försvann snabbare än snabbt.....

Inhandlade 2 små julklappar på nätet igår, såna där "barapåskojändåjulklappar..."
Även en kakstämpel till mig själv med texten "Homemade".
Dom är redan på väg till mig så det gick snabbt.

På fre blir det en tur till Kalmar för att se om jag kan hitta nåt snyggt till jul, 50 årskalas, nyår o även för dans kanske..
Har sett lite reklam som jag tänkte jag skulle kolla upp bl a Cubus o Gina T.

Å på lör är det LS på Sandra i Kalmar =))
Då är det 4 tim ren lycka o glädje hur jävlig sista veckan än varit med förkylning o annat..

HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg