April, April...



... kom med strålande sol idag :)
Var ett fantastiskt väder på förmiddagen men svalt, hörde det varit -3 på fastlandet.
Så det gick till halv 10 innan jag gick ut på en lätt pw, hem å äta lite lätt frukost o sen till gymmet.

Men orken är dålig.. *suck*...
Men det är bara att börja om igen känns det som...
Imorrn om det är fint väder ska jag ut på mina inlines tänkte jag o sen en tur till gymmet igen.
Har ju byggts om lite där under tiden jag varit borta, så mycket fina grejer har kommit.
Ännu bättre om man vetat hur dom ska användas.. :P
Määäääään.... -3 kilo på vågen !!
Alldeles lysande... NOT !!
Det är på hela 2 mån, borde varit 5-6 kilo men det är ju som det är med sjukdom o annat som satt käppar i hjulet...

Är fft rätt snuvig, tyvärr är det blodblandat nu oxå.
Men det är väl slemhinnorna som varit irriterade så länge som gör det.

Har suttit i solen på balkongen ef gymmet, även om det mulnat på lite så har det varit sol större delen av tiden o det har varit riktigt hett emellanåt..
Men nu får det vara för idag...

Utv-samtalet med sonen gick bra, trevligt med positiva omdömen

April, april...
Har ni blivit lurade idag??
Jag tycker det är så sanslöst tramsigt så jag ids inte ens räkna ut ev aprilskämt i tidningen om det inte är alldeles uppenbart.
Världen är så totalt upp-å-nervänd idag så det mest osannolika kan inträffa iaf...

HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Kyrkan har faktiskt levererat några bra i år. Dels Västerås stift där man går ut med en lång text kring att man inte får använda levande ljus i kyrkorna i det stiftet längre.
    Eller min förre biskop som strax går i pension och har bett om ett porträtt i pärlplatta istället för oljemålning.
    Ja det är bättre nu

    SvaraRadera
  2. *Ler* Nej då - inga roliga aprilskämt här inte. Halläningarna är kanske inte så skojfriska?

    Hoppas du snart blir helt frisk och kry! Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg