Dymmelonsdag...



... har det blivit i påskveckan elr Stilla veckan som den oxå heter.
När jag jobbade på RIFA-fabriken så låg förmännen risigt till en dag som denna ;)
Ack vilka hyss dom fick stå ut med, spec 2 av dom :)
Ihophäftade armar på jackan vid hemgång, lappar på ryggen, nån toffel som limmats fast, en stol som skruvats isär mm....
Men roligt hade både vi o dom....

Har varit några tunga dagar..
Trött på att alltid kämpa ensam...
Att kämpa ensam mot arbetslösheten..
Att kämpa ensam mot ensamheten...
Att kämpa ensam på gymmet...
Att kämpa mot att vara så trött på allt....

Igår blev det bara en pw men idag har jag åkt inlines, kört ben på gymmet o städat 1.5 tim hos mina föräldrar med mattpiskning o golvstädning.
Så idag har jag bränt lite kalorier iaf..

Har fått 2 tim ljuvlig sol å värme på balkongen under eftermiddagen.
ÄNTLIGEN !!!!!
Så nu ska jag äta en väldigt sen lunch o in i duschen.
Sen blir det soffhäng med nya "Womens health" som kom idag.
Kanske få lite ny inspiration...
Plocka lite mer här hemma inför påsken.
Ska städa golven o toa imorrn, tvätta imorrn kväll så får det bli påsk sen.

Inhandlade 10 st pyttesmå marsipankycklingar på kondis till den blivande 16 årings tårta på mån.
Det får ju bli en kombinerad påsk å födelsedagstårta !!

Å det blir Jönköping o Elmia på lör !!!
Blev klart i mån :D
Ska bli grymt häftigt få komma upp dit o kolla in allt fr fantastiska bilar, galna hojjar, riktiga rockabillynördar, inredning, kläder, accessoarer mm.
Å det ska ju bli fantastiskt väder att åka i oxå, bara det är ju underbart denna årstiden :)

HA EN SKÖN EFTERMIDDAG !!


Kommentarer

Populära inlägg