Nej, ingen...



... bra dag igår...... :(
Startade förvisso med att tvätta ett fönster men sen blev det inte så mycket mer.
Tyckte det var dags att byta gardinerna jag haft sen 1a advent...
Nä, inte röda med tomtar på men vita tyllgardiner m silverhjärtan på var det.
Nu hänger där vita spetsgardiner iaf.

Fick en jäkla huvudvärk vid 12 tiden o det höll på å dunka-pulsera i huve't tills 19 tiden ef jag ätit middag.
När jag väl (sent) kom på att det var nog lättare migrän så var det för sent att ta nåt.

Var en "tung" kväll av flera orsaker, orkade inte koncentrera mig på nåt.
Knappt ens på LD... :/
Lotta åkte ut o den jiven hon bjöd på var inte mycket till jive så det var väl rättvist.
Å hon verkar vara den enda som i världen som blivit dubbelmormor på kort tid.
När dom t o m hade med det i Nyhetsmorgon, då går det för långt...

Idag drog jag ut i skogen o garderobstrappan, hem o äta en tallrik gröt o sen till gymmet.
Men det är tungt där oxå, kommer ingenvart på egen hand o det kostar pengar tyvärr att få hjälp att utvecklas.

Diskade o duschade när jag kom hem o sen drog jag till storstaden.
Behövde se nåt annat än hemmet, gymmet, skogen o ICA affären.
Har inte shoppat i den bemärkelsen, köpte bara några småsaker.
Blir det Jönköping nästa helg så sparar jag mig tills dess :D
Men vackert väder har det varit idag, säkert varmt o skönt i lä.
Trots allt lite soldis..

I afton då??
Tja... har fft inte gjort nån müsli...... 
Finns 2 fönster till att tvätta.....
Lite mat...
Kanske går ner på Crazy Heaven ikväll, är ingen dans elr nå annat planerat.
Otroooooooooligt spännande lördag.... :/


HA EN BRA KVÄLL !!


Kommentarer

  1. Det är jobbigt med såna dagar.
    Livet är inte lätt..
    Hopp om att du får en fin Söndag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hmmm - njaaa, inte roligt. Framför allt inte roligt med huvudvärk. Och ont i foten.. Usch! Hoppas det blir en bättre vecka nu!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg