Igår.....


  • .....gick dagen i 190 knyck !!!
Landade i soffan helt tokslut vid 7 tiden...
En lååååååång inlinestur på morgonen, ca 8 km, exakt 1 tim, gymmet, hem å äta frukost, duscha o iväg till Kalmar.
När jag kom hem var jag o städade hos mina föräldrar o sen var det middag, småländsk blodpalt.. :)

Inhandlade en ny tele, en enkel kontanttele så jag kan åtminstone ringa o sms'a.
Jag har både fb o mail i den men det tar ju 10 min att ladda upp fb i den :)

Det är ju så att fr o m 10e maj så kan jag uppgradera mitt abonnemang o då får automatiskt ny flådig tele o då e det ju rätt korkat att köpa ny, dyr nu....

Å det är ju bra med en reservtele, fick ju kontantkort till den.
Lill-loppan har ingen så sen kan jag skicka med henne den om hon ska nånstans.

Jag är ju alla teknikförsäljares värsta mardröm :)
Total teknikidiot......
Jag VILL kunna men tålamodet att lära mig det ligger i höjd med uppretad skallerorm o jag kan inte läsa mig till teknisk data för jag vet inte vad det betyder, jag måste ha nån som visar mig.
Jag överdriver inte... 
Jag har liksom inget naturligt intresse för ny teknik, skiten ska bara fungera... ;)

Jag är den asjobbiga kärringen (dom är ALLTID unga män...) som inte fattar o ställer idiotfrågor...
Forts lär följa när jag väl ska den nya telen.. :)

Å ungarna tycker jag e sååå trööööööög när jag inte fattar, spec sonen..
Å det verkar gå lite i arv..... :)
Nedanstående kommunikation utspelades i tis kväll mellan mig o lilll-loppan :D

Aj, aj, inte lätt att inte kunna med videon :))

Har jordens jävligaste träningsvärk idag i lårmusklerna så jag vet inte hur det går med dans ikväll :)
Men blir jag bara varm i musklerna så går det nog av bara farten...

För ikväll står LS på scen nere på "Brunnen" !!!
Men sen är det ingen dans på 3 veckor men det är ju bara nästa helg, sen är det påsk.
Jo, det finns men lill-loppan fyller Annandag påsk å så kaaaaaaanske det blir Jönköping Påskafton, det vet jag inte än.

Denna dag ska jag inte göra så mycket, hoppas kunna sola på balkongen, måste ta hand om lite tvätt innan dess oxå å så ska jag V-I-L-A mina trötta ben :)
Men nu måste jag ha frukost......

HA EN SKÖN LÖRDAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg