Fredag...

... å solen skiner !!!
Det var ett gudomligt väder igår trots den kalla vinden.
Drog ut på mina inlines 1 tim på morrn, 8.6 km blev det !!
För den som vill veta hur långt ni motionerar o inte har såna moderniteter på armen som mäter sånt så kan man gå in på aktivtraning.se o ta fram karta över sitt område o mäta.
Rätt kul faktiskt !!

Jaha, T&S i onsdags då :)
Kändes märkligt att se dom springa omkring på MINA gator :))
Jodå, Sara vet jag vem hon är, är välbekant med hennes mamma, hon jobbar på VC nämligen.
Å där har man ju varit en del under åren... :P
Ann vet jag inte vem det är men tror jag mötte henne på cykelvägen igår.
Den 3e kvinnan var bekant på nå vis men inte mer..

Har ingen aning om var dom hade sin "catwalk" nånstans...
Kunde inte lokalisera mig men det var ju uppbyggt med vikväggar o dyl runt om antar jag.

Men det roligaste igår var hinderbanan ute på Kapelludden igår kväll :)
Vi fick ju en genomkörare där ute, 11 pers, idel damer....
Ett gudomligt väder var det som extra bonus.
Blåsten hade avtagit så det var så skönt så !!

Lite bilder:
Inte så svårt som det såg ut bara man inte tittar ner när man vänder uppe på kanten :)
ca 2.5 m högt...

Här spändes linor tvärsöver så ant kunde man kravla under alla linor elr hoppa jämfota mellan varje..

Här ska man alltså ÖVER dom höga o under dom låga.
Men då den höga barren räcker mig till hakan så finns inte en chans att jag tar mig över, jag är för kort o jag är urusel på att hoppa upp o få sats på så vis, så jag fick göra tvärtom.
Gå under dom höga o över dom låga :P

Här kan man ha mycket skoj :)
Tanken är att man ska gå armgång fr hö till vä..
BAH..... !! Jag kom ETT steg.. så ramlade jag ner :(
Kimman (instruktör..) svingade sig fram som Kung Louie :D



Klättra i repnät är kul, ni kommer väl ihåg i skolan???


Vill man leka Tarzan kan man klättra i lian...

En underbar kväll var det.....

Aaaaaaaaaj..... ett brännmärke på knät blev minnet fr kvällen :)

Men idag får träning vila.
Har faktiskt röjt av här hemma redan med dammsugning, disk, sopor o bäddat sängen så nu blir det balkonghäng idag :)
Solen tog bra igår men det var samma som i förrgår, filtenbakomryggenstilen...

Middag idag blir laxsallad m varmrökt lax, sparris o annat gott.
Fick receptet av en annan bloggare på fb men jag byter ut färsk lax mot varmrökt ist.

Ikväll är det kvartsfinal av LD, nu hoppas jag innerligt att Patrik åker ut så det blir Steffo, Gunhild o Benjamin kvar.


HA EN HÄRLIG FREDAG !!!

Kommentarer

  1. Hejhej - visst har det varit UNDERBART i helgen????? Och jag hoppas att du hade en finfin kväll nu ikväll också???

    Jag har njutit i fulla drag av sol och värme och ljus. Två joggingrundor hann jag med men ack så avundsjuk jag blir på den fina hinderbanan ni har!! Jag skall allt ta och skriva en motion till fullmäktige om en likadan här i Fberg. Kan man få låna dina foton till den?

    "T&S" var jättekul att titta på! De hade ju varit i Falkenberg också, men det avsnittet var tråkigt tyvärr. De var bara inne på vårt fina spahotell och det var tre kockar de stylade. Hmmm… undrar om det handlade om lite produkt placering? Nåväl - fina blev de!

    Hoppas du får en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg