Skön söndag...

... har det varit efter en härlig kväll till LS =))
Men det var lite folk, förstår det inte riktigt......
Igår var det förvisso en hel del annat, dansgala i Växjö m Larz-Kristerz, Elisas o Titanix o så spelade Sannex  i Kristianstad.

Men då var det desto mer plats att dansa på å jäkla vad vi dansade :)
Hade en kompisdejt med en grym danskille =))
Att han är danslärare gör ju inte saken sämre ;)
Alltid snappar man upp nå nytt att lära sig.
Samtidigt så är jag ju lite "obekväm" på så vis att han är så mycket duktigare än mig :/
Man känner sig hela tiden otillräcklig..

Dansabstinensen gör sig redan påmind o det är dans i Blomstermåla ikväll men det får vara..
Foten pallar inte o inte benen heller, imorrn är det tillbaka till gymmet igen.

Lite bilder fr gårdagen:
Ja, jäklar, "tv-klänningen" passar hyfsat igen :)



Mycket trummor med 2 trummisar även om Olle inte trummar mer än sporadiskt idag.



Goa Gunnar ;)




Som alltid ett jäkla tryck iaf :)
Kanske kan bli om en månad annars dröjer det till slutet av sommaren igen.

Nu är det ingen dans förräns om 3v, då till underbara Per-Håkans i Lönsboda.
En söndagsdans så jag får åka hemifrån runt 14 insåg jag :)
Är "bara" 19 mil, ENKEL resa ;)

Men kanske jag kan få Stockholmsbesök nästa helg, sen är det påsk veckan ef med 16 årskalas o hela baletten så veckorna ramlar iväg.
Hon har önskat smörgåstårta, cocostoppar o apelsinmoussetårta med ljus o hela köret.
För hon vill blåsa ut 16 ljus som dom gör i am.filmer förstår ni  :)
Så denna veckan ska jag börja städa inför påsk o sen måste jag baka lite oxå till hennes födelsedag.

Söker jobb med ljus o lykta gör jag men inget napp än.. :(

Ett par timmars slummer på soffan har det blivit, en cykeltur till affären o köpa cola o söndagsbilagor.
Resten av dagen lär det inte hända så mycket...

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Rensat bloggen? Härligt med pos oroväckande energi

    SvaraRadera
  2. Men då blev det en härligt danskväll i går då! Underbart! Och du är jättefin i klänningen! Hoppas nu din fot inte dummar sig alltför mycket.

    Hoppas din vecka blir bäst, kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg