Våren....



...visar sig fr sin bästa sida idag.
Strålande sol fr en klarblå himmel men SVINKALLT i blåsten.
Den öländska våren kan lämna mycket att önska ibland...
Men det blev trots allt balkonghäng i 2½ tim men det var filtenbakomryggenstilen...

Startade dagen med runda i garderobstrapp(an)orna, idag tog jag dom TVÅ ggr :)
Fick frågan på fb hur många trappsteg det är men jag har glömt.
Jag har räknat så många ggr att jag tappat räkningen på dom :)
Det är 7 trappsatser med ant 7-8 steg elr 10-11 i varje så nånstans mellan 55-70 steg är det.

Men det gick lätt att löpa idag men visst känns det i foten.
Faan, så trött jag är på det.... :(
Hem å käka frukost o till gymmet, en vecka sen sist.
Förvisso har jag både sprungit, åkt inlines o dansat sen dess men iaf.

Imorrn är det träff nr 2 för viktutmaningsgruppen, vi ska få en körare på hinderbanan ute på udden.
Ska bli skitkul !!!!
Jag var ju sjuk på fyspasset för en 5-6 v sen :(

Tyvärr går det trögt på vågen...
Har inte vägt mig på länge men tänkte göra det på fre.
Kollar ju Biggest loser mån-tis.
Igår var Marie så lessen, hon hade slitit som ett djur hela veckan å så visade vågen bara -0.7 kg.
Då blir man less på det.

Jag har gjort det förr o det har gått bra o hyfsat lätt så jag vet inte vad det är för fel nu.
Så mycket som jag tränar, springer, pw, inlines o dans å så lite som jag äter så borde kilona försvinna i god takt.
Men det är nog hjärnspökande som sätter krokben för det.
Men man blir less på det när framgången uteblir trots man gör så mycket..

Inte en susning om vad för middag jag ska ha idag....

Ikväll kl 21 på 7an så är det ju stylingvärldens gudinnor för kvinnor, Trinny o Susannah o kan ni fatta, dom är i BORGHOLM !!!!!
Dom har tydligen varit här o jag har inte hört ett ljud om det.
Givetvis annonseras det inte innan men NÅN borde sagt nåt, man borde ha hört NÅT !!
Enl trailern så var dom bara 4 kvarter fr mitt vid ett tillfälle :)
I ösregn....

Men ska bli kul att se ikväll iaf, om man känner igen nån som är med.


HA EN BRA KVÄLL !!!


Kommentarer

  1. Hmmm - ja, det där med vågen, vikten.. Jag orkar helt enkelt inte bry mig längre. Jag går inte ner ett gram. Så jag tänker sluta väga mig. Eller jag HAR slutat väga mig för ett tag sedan. Det leder bara till att jag blir bitter och ännu räligare.. *ler*

    T&S - visst är det ett kul program? Jag KAN inte sluta titta. Och de var ju i Falkenberg denna säsong också.. Men det var likadant här - hade inte hört ett ljud om det..

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg