Ibland...



..... har man tur...
Som idag t ex !!!
Gav mig ut i skogen, det var mulet men +10C o ljuvligt skönt...
På slutet blev det disigt o när jag kom hem vällde dimman in.
Cyklade till gymmet o lagom till jag cyklade hem så kom regnet...
Lagom hemma tills ösregnet satte in :D

Tyvärr måste jag till affären, kylen ekar tom värre än en stengrotta så det är ett måste.
Å andra sidan tur att jag bara har genom parken så e jag på Netto.
För det fullkomligt ÖSER ner....
Å faktiskt, lite åska hörde jag nyss, ett sommartecken gott som något :D
Älskar åska, det är Moder Jords krafter.
Eller Tor som svingar sin hammare ;)

Tja, igår hände inte mycket.
Hade en låsning i vä skuldra som jag försökte bli av med hjälp av spikmattan när jag inte har nån som kan sätta knogen på punkten o massera lite.
Hjälpte sådär men idag är det nästan borta.
Det är all bugg i lör som gjorde det förm samt att dega på en soffa en hel söndag är knappast anatomiskt korrekt :)
Men ack så skönt när man e trötter :)

Sista föräldramötet för lill-loppan var det oxå.
Hon har ju kommit in på den linjen hon sökt, ekonomi med inriktning på juridik på CIS, Calmar Internationella Skola så för henne är det ju klart.

Lagom hemma till "Ullared" :D
Jag äääääälskar "Ullared" !!
Han är för skön Boris !!

Idag blir det att jaga dammsjok i taken, fönstertvätt sket sig kan man säga.
Dom blir tvättade ändå även om dom inte blir direkt rena av det..

Middag idag blir fläsk, pot å löksås, sååå vansinnigt sugen på det för det är så rasande gott !!!

HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Här är det också trål- tråk- tråkväder! Hoppas på större tur i morgon.

    SvaraRadera
  2. Vi har oxå vår-bakslag här i Halland. Har satt in tulpaner som livar upp.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg