Söndag kväll...



... har det blivit.
En dag som började med en löptur på beachen i Köpingsvik, längesen jag var därute nu..
Hem o äta frukost o börja städa...
Tvättat fönster, bytt gardiner, piskat små ryamattor, fixat i ordning på balkongen, har lagt på mattan så nu är det så gosigt att gå ut där barfota :D

Exmaken befann sig lägligt inne hos grannen så nu fick jag den äntligen tillskuren ordentligt.
När A la på den för 2 år sen till mig så var den något för lång för dom kan krympa en aning när dom blir blöta o sen torkar.
Men ef 2 år så tror jag den krympt färdigt !!
Dessutom blir den bara blöt en bit in på golvet, har ju tak över balkongen men den är GULD värd att ha.
Noppor på baksidan så vattnet rinner av dessutom.
Är det vackert väder imorrn kan det bli frukost därute :D

Torkade av möblerna men det får man ju göra typ varje gg man ska sitta därute.
Blir ju så när det är oskyddat.

Så när klockan var halv 4 var det skönt gå in i duschen o sen blev det en stund på kära spikis.
Å jupp, jag zzzzzznarkade in på den sådär 15 min, så skönt det var !!

Nu har jag bara köksfönstret kvar, ant får jag ta det NU elr vänta tills imorrn emiddag.
Men faan..... jag har ingen lust....*suck*..
Men hela dagen går imorrn innan jag kan göra nåt om jag väntar för det är sol hela fmiddagen o en bit in på emiddagen där.
Så det är nog bara att lyfta på my a** o gå å göra det så är det klart sen.

Middag blir en pirog bara.
Skulle köpa en burk pizzasallad på ena pizzerian men det slutade med att jag fick den :)

Hoppas på vackert väder ett par dagar nu, då ska jag unna mig att sitta därute i solen o ha det skönt.
Ta köksgolv o toalett på ons o tvätta på tors kväll så får det vara till påsk.

Har ONT i min fot... :(
2 dagars löpning, delvis iaf, har nog varit för hårt.
Å dessutom gått i trappan x antal ggr idag...
Hoppas på torrt väder imorrn så får det bli inlines, är mer skonsamt för foten.
Å sen ett pass på gymmet ef det..

Men nu är det nog bara att lyfta på my a** o gå o tvätta köksfönstret....

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Balkongen klar för balkonghäng sommaren 2014 :D


Kommentarer

  1. Åhh, vad härligt att du haft så pass fint väder denna helg! Här har det regnat och blåst men solen måste ju vara någonstans *ler* Kul att få fint på balkongen! Hoppas att din fot slutar göra ont snart!

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg