Packad....

 

..... å klar alldeles strax för en tur på böljan den blå imorgon..  :)
Ja, då var det dags för danskryssen.. :D
Ska bli galet kul å få spinna loss på ett dansgolv igen.
Hoppas bara inte det dansgolvet gungar.. :/
Har inte haft en riktig danskväll sen 16e aug !!!
Men nu lossnar det igen o rullar på...

 
Har ju börjar jobba nu så det känns i kroppen..
Fick ta en tur till Kalmar igår för en riktig stresshopping...
INTE att rekommendera men vad gör man när man måste ha saker o annat krånglar o måste lämnas in??
Mitt mobila bredband har ju krånglat vääääldigt länge, bara kopplar ut hela tiden, ibl var 30e sek..
Så jag fick hasta in till Kalmar igår för ett besök på Telenorbutiken för nu har jag ju ny dator så det är inte det den är fel på.
Men jag fick ett nytt simkort o det verkar funka, har bara ballat ur nån gg sen jag satte i det.
 
In på Kicks o handlade hudvård.
Även om jag ska på taxfree så var det kampanj på det jag använder o det visste jag ju om.
Dagkräm Lumene Bright Now o serum i samma.
Behövs nu när hösten kommer.
 
In på Lindex, högg tag i en expedit, ung tjej ca 25...
-Jag ska ha ett par svarta hållainkärringfläskettrosor...
Hon bara tittade på mig o brast ut i gapskratt :D
-Det har jag aldrig hört förut sa hon o så gapskrattade hon....
 
Mina gamla svarta är snart 10 år, inte mycket stuns kvar i dom..
Men efter typ 6e-7e paret så hittade jag rätt.
En hel djungel av olika modeller o olika shapingeffekt.
Jag har både vita å beiga å behövde ett par svarta midjehöga..
Så efter mycket provande så hittade jag rätt.
 
Alltså........vad är det med provrum???
Nog för att jag inte är som en 20 åring i kroppen men jag är hyfsat i form o lagom vikt...
Men man ser ut som en blekblå lönnfet varelse där men ser ALLT, precis ALLT av skavanker, celluliter o daller... suck...
Jaja, tur man kan gömma det under kläderna... :)

Dessutom lyckades jag cykla runt heeeeeeeeeela stan med hårnät på mig...
Uppe i varv redan innan jag lämnade jobbet så det råkade bli kvar på huve't..
Jaja, alltid roade det nån :))
 
Sen yrde jag runt efter blå isotonic, suverän som återhämtningsdryck under o efter intensiva danskvällar.
Så till slut fick jag tag på 4 flaskor, alltid nåt att börja med...
 
Men nu får jag packa vidare, makeup ska läggas ner o linserna.
Upp tidigt imorrn bitti, duscha o fixa håret för jag vill inte lägga 2 tim ombord på det.
Å jag tänker INTE sova med spolar i håret som jag gjorde i påskas, det var rätt obekvämt kan jag säga.. :D
Kan ju sova på bussen hela dagen om jag vill :))
 
Nix, lite middag, diska så det bara är frukostdisk imorrn bitti..
Ladda upp med lite go PH musik :))
 
 
HA EN BRA KVÄLL !!!
 
 


Kommentarer

  1. hahaha skulle sett dig i hårnätet, snyggt!
    Ha nu så jomla roligt o dansa som bara den.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Åhhhh - hoppas, hoppas du har haft en FANTASTISK kryssning!!!! Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg