Sommaren 2014....

.... är över...
Idag är det 1a sept o det är höst, både rent konkret o i almanackan.
92 dagar har passerat sen jag skrev min inför sommaren-inlägg..
Hur blev sommaren 2014 då??

Jodå, genomgående helt ok....
I vissa avseende helt fantastisk, i andra rätt ok...
Mycket, mycket dans å musik.... :))
Sol å bad, en makalös värme....
Nåååågot i varmaste laget ibland kanske...

En liten bildkavalkad av sommaren 2014:
Dans till Black Jack 6e juni :)

Premiär på Ekebo med bästa dansepinglan Eva :))

En tokgalen kväll till bästa Sannex, Mörrum 6e juli :))

Larz-Kristerz på Laaamtååjet, Kalmar 8e juli :))


Sol å bad.....

Med lill-loppan på The Playtones, Borgholm 9e juli :))


Fantastiska solnedgångar krönte dagarna.....

På LS i Karlskrona med bästa LS-kompisen Karin 31a juli :))

Träff med underbara JC, Kalmar 5e aug :))

På LS i hällande ösregn med underbara LS-kompisar 5e aug :))

Ännu en makalös solnedgång....

Emmaboda, Power End of Summermeet 30e aug.....
Vilken dag i minnenas tecken.. :))


Ja, se det var en sommar att minnas.....

Hur gick det med kärleken då??
Nope.... :(
Har fått ett gäng nya bekanta, bland dom ett par riktiga guldkorn men ingen kärlek...
Inte än iaf men vem vet??

Hösten börjar bra...
Har kommit igång med träningen igen men j********lar vilken träningsvärk jag haft... *suck*..
Man har duktig träningsvärk när det gör ont i bröstkorgen av att andas... :))
Men det är bara på't igen....

Redan till helgen är det full fart igen.
Av killen i Fanatica-shop i lör så fick jag reda på att det är bilträff o rockabilly i Höör fre-sön den kommande helgen, Twin Lake Run går av stapeln.
Å jag befinner mig i Lund, ett stenkast därifrån..
Så på fre blir det först Köpenhamn, sen blir det rockabilly i Höör till bl a The Playtones :))
Lör blir det bilträff, på kvällen LS så det kommer bli en kanonhelg !!
Men sen lugnar det ner sig....
Lite dans men inga större planerade helger vad jag vet än..
Vi har ju vår fantastiska Skördefest sista helgen i sept att se fram emot..

Men nu blir det frukost, en tur på inlines o mjuka upp benen..
Ett pass bröst-axlar-armar på gymmet får det oxå bli...

HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Härliga sommarminnen du har. Å mer ser det ut att bli. Kul!
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg