Valdag..



... idag...
Röstade gjorde jag ju redan i tors så denna dagen har ägnats åt städning å tvätt.
Börjar ju komma ut på andra sidan förkylningen nu så en rejäl sanering behövdes.
Sängkläderna har tvättats i 200C i 2 tim typ... :))
Piskat täcket o skakat mattor, det var så mycket ansträngning jag orkade med.

Efter 2 timmars städ så var jag sjöblöt av svett...
Frisk??
Jo tjenamittbena... :(
Att orken tar slut så totalt på en högst medioker ansträngning så är man nog inte så frisk..

Men det går åt rätt håll iaf, hostan börjar ge sig, snuvan likaså...
Nu ska man väl inte orera för mycket om en förkylning när Ebola härjar i världen men, men..

Lör kvällen tillbringades i soffan, kollade lite på slutdebatten.
Började chattra med en vän strax ef 9, slutade strax innan midnatt :D
Men ack så trevligt.. :))
Det förgyllde sannerligen aftonen... :))

Har hängt upp sista tvätten på balkongen, ett ljuvligt väder.
Tog en cykeltur till mina föräldrar nyss så jag har fått lite frisk luft iaf.
Har tvätt som hänger i torkskåpet men det hämtar jag lite senare.
Ska bli ljuvligt skönt få glida ner i rena, svala, fräscha lakan ikväll....

Svensk valdag till trots, det blir italienskt till middag :))

I övr händer nog inte så mycket, jag ids inte titta på nån valvaka, det blir som det blir iaf.
Jag väljer en film ist.....
Men jag hoppas innerligt Sverige vaknar upp med en annan regering imorrn bitti...


HA EN SKÖN SÖNDAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg