Rapport...


... från sjukstugan :(

Jodå, vraket lever......
Men att cykla till affären, storhandla o cykla hem igen med 2 överfulla kassar på styret var som ett maratonlopp :(
Bilen e ju hos lackeraren, ska fixa det sista ef älgkrocken så den hade jag inte.
Nej, jag har inte så långt, 4-5 stenkast typ men det räcker när man e risig som en enbuske på alvaret....
Hann iaf hem, 3 min senare vräkte regnet ner...

Lik'förbannat fick jag cykla en runda till i eftermiddag för jag hade glömt ett par saker...
Men nu klarar jag mig några dagar utan å lida brist på nåt...

Har legat i soffan sen i måndags i stort sett, kan sova hur mycket som helst.
Inte för det gör nåt, jag har inget jobb att gå till men iaf....
Har ont i kroppen, framförallt i bäckenet men när jag inte orkar vara uppe så vad gör man??
Skulle behöva röja i ett par skåp, hänga ner sommarklänningarna i förrådet men jag orkar bara inte....

Man har ju tid o ligga o slötitta på tv, har knappt tittat på hela sommaren men det tas ju igen nu :(
Dom har det inte lätt de rika i USA..
Bara titta på Beverly Hills Bride elr Housewifes of New Jersey...
Pengar är inte lika med stil-klass alla gånger...
Att kunna lägga 50 000 $ på en fest, förvisso för välgörenhet men ändå??
Mitt i allt det fabulösa o överdådiga är det ganska tacky tycker jag..

Vet inte om jag skulle vilja byta med dom även om jag fattig..
Pengar underlättar men att ha obegränsat med pengar gör en nog inte lyckligare....

Nä, då e det bättre att gå o baka en plommonkaka som jag ska göra nu.
Inte för att jag väntar besök men ändå...
Skördetiden för frukten är så kort, gäller passa på medans man kan...

HA EN BRA DAG !!!


Kommentarer

Populära inlägg