Akutbesök...



... hos tandläkaren blev det idag :(
Ät inte Finn Crisp om ni är rädda om tänderna....
Var lite småsugen igår kväll så jag tog fram ett paket jag hade o öppnade det.
Stark ost på det, så jättegott...
Men dom var stenhårda så en bit av en provisorisk lagning gick av.
Å jag visste ju inte hur mycket som gått sönder så jag vågade inte vänta tills nästa fre när jag har tid för att fixa tanduslingen på riktigt.
Så jag ringde, klev upp, klädde mig o borstade tänderna o gick över gatan o fick det fixat.
Praktiskt att ha nära till tandis vid såna tillfällen :))

Krispigt kall morgon var det....
Första natten med riktig frost kan jag nog säga.
Så när jag kom hem så plockade jag ur allt ur frysen o satte det på balkongen o frostade av frysen.
Så nu e det gjort.....
Har bakat ut rågbitar som jäser för 2a gg  nu, sen stänger bageriet för denna veckan.
Imorrn ska jag diska kylen, dammsuga o torka av köksgolvet från allt mjöldamm så får det vara så över helgen.

Imorrn kväll är det LS på Sandra...
3 mån sen sist !!!
Ska bli underbart med en LS-spelning igen :))
4 tim ren lycka o glädje :))

 


 
HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Oj, men bra att du fick fixat det. Ja det enda man kan använda frostgraderna till är att frosta av kylen.
    Vi har inga ännu o det e jag tacksam för.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Tur jag inte gillar dem då 😀

    Här sa barnen till mig på förskolan: Titta Elsa har varit här.

    Tog ett tag innan jag kom på att de menade tjejen ur Frost.

    Ha en bra helg.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg