Årets...

.... sista timmar är här...
Sådär en 14 tim kvar av 2014...
 
Italienskan kunde fått ett bättre slut på hemresan.
Hennes bagage + många andras blev kvar i Rom där hon mellanlandade.
Där ligger hennes nyårskläder, skor o annat..
Nu hoppas jag hon har nåt annat att ta på sig till kvällen men synd när man köpt nya, fina kläder..
 
Dessutom är den gamla surkärringen Etna på dåligt humör så hennes plan var ett av de sista att landa i Catania igår.
Så hon kanske bjuder dom på sitt eget "fyrverkeri" :/
Kan ta upp till en månad i värsta fall att få loss bagaget.
Tycker dom borde kunna skicka det med båt för det går ju faktiskt båtar mellan Sicilien o fastlandet.
Jag hoppas det ordnar sig för henne, helst IDAG typ...
 
Vi tog en sväng in till klubben igår kväll, stackars B försöker lära mig lite "moves" o finslipa min egenlärda dans...
Inte lätt kan jag säga, jag är en stel, svensk vikingakvinna o inte en graciös o sensuell brasilianska.. :))
Mycket salsa o passion i den mannen :))
 
Kvällen kommer nog delvis tillbringas hemma o sen in till stan o se kommunens fyrverkeri vid Växjösjön vid midnatt.
 
Nyårslöfte inför 2014??
Att bli snällare mot mig själv...
Lyckades jag??
Njaaaaaäee...... sådär kan jag väl säga... :/
 
Nyårslöfte inför 2015??
Tja, typ detsamma....
Ta bättre hand om mig själv även om jag gjort en klar förbättring under 2014.
 
Så nu vill jag önska alla ett gott nytt 2015 så hörs vi nästa år ;)
 

 


Kommentarer

Populära inlägg