Julklapps....

 
 
.....inköpen är klara !!!
Inslagna o adresserade till rätt person också :))
Så skönt att ha det klart..
Jag tycker det är kul att handla julklappar o fundera ut "rätt" klapp till var o en så det är ingen stor grej för mig men skönt ändå att ha det klart.
 
Har skickat i väg julkort till USA idag så det hinner fram i tid.
Skulle skriva dom andra..
Jo, bra om jag haft julkort också..
Hade absolut för mig att jag köpte på marknaden i somras men icke att jag hittar dom.
Så antingen så köpte jag inga elr så hittar jag dom tids nog o då har jag ju till nästa år..
Så det fick bli ett litet inköp av julkort också.
 
Hade en grym hög med tidningar, post å reklam att ta hand om när jag kom hem.
Ändå har jag bara varit borta över helgen...
När alla klappar var klara så satte jag mig o läsa tidningarna som kom i lördags o idag..
Blev lite trött så jag la mig för att vila en stund...
Jo, tjena....
Zzzzzzzzzznark......... på soffan i 30 min :))
 
Men nu har jag ätit middag, fick med mig lax hem fr kärleken som jag gjorde i lördags så det blev kokt pot o pepparrotssås till det.
 
Fick en glädjande inbjudan idag till en 30 årsfest d 28e februari, ska bli jättekul :))
 
Har en del kläder kvar att packa upp men det tar jag imorrn bitti.
Nu blir det att sätta fart, ska baka bagels imorrn, köpte blått vallmofrö idag, bara jag hittar receptet :))
Sen ska jag nog baka hålkakor också, sen får det vara med bak till jul.
Kl 12.30 landar italienskan på Copenhagen Airport imorrn :))
Å hon vill BARA ha mammas hembakade bröd när hon kommer på tors :))
Dom skulle till nån passkontroll imorrn också o begära nytt pass åt henne så är det klart när hon ska flyga tillbaka 30e..
 
Ska städa lite tis-ons, ta sängkläder o badrum på fre förmiddag.
Julpyntar gör vi nog på mån-tis, hon e ju hemma o kan hjälpa mig.
Sen får det vara med fix o plock inför jul...
Nu får det bli lite tv resten av kvällen...
 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!
 
 



Kommentarer

  1. Så skönt det måste kännas att ha julklapparna klara.
    Själv har jag inte ens börjat...suck!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg