Nobel.....

 
 
Ja, Nobelfesten är igång, den pampigaste av dom alla, festernas fest !!!
Med frasande sidenklänningar, gnistrande juveler o klirrande kristallglas :))
Herrarna får ursäkta trots diverse ordnar o utmärkelser men ikväll är det damernas afton :))
Åh jag säger bara: OMG vilken klänning Victoria har ikväll o det är svensk design, Pär Engsheden som gjorde hennes bröllopsklänning :))
Magnifik som det anstår en blivande drottning :))
 

Men jag tycker Madeleine är lite tråkig....
Broderierna i all ära men skärningen tycker iaf jag är rätt tråkig..


Då är blivande svägerskan Sofia mer "spännande"..



Fantastisk dukning....
Inspirerad av broarna i Stockholm..


Ja, vissa fick äta Nobelmiddag, jag åt torskbiffar, pot.mos o morots-apelsinsallad.
Jodå, jag kom iväg till gymmet idag.
Förstår inte varför det är svårt att komma iväg ef en tids uppehåll när det går bra när man väl är där..
Tog ett långt bad när jag kom hem, det var så skönt.
Fixade mina fötter, har slarvat lite med dom på sistone.
Har varit mycket dans o mer blir det framöver så dom behövde massa kärlek :))

Ååååh, nu är det ett sånt där tråkigt val till helgen igen...
Blir tvungen att välja bort nåt av de bästa banden som finns..
PH's spelar utanför Kalmar o Sannex spelar i Växjö.
Lutar väl åt det sistnämnda då klubben har lite lussefika innan dansen.
Men ack så trist att behöva välja bort PH's isf man man kan ju inte klona sig...

Nåja, så är det...
Blir väl tv resten av kvällen, imorrn blir det att rengöra lampor o baka pepparkakor, kände helt enkelt inte för det idag..

HA EN SKÖN KVÄLL !!!







Kommentarer

Populära inlägg