Oj....




... vad dagarna springer iväg...
Speciellt om man inte är hemma...

Jodå, jag åkte iväg i fre kväll till Sandra o LS.
Men det var lite folk, väääääldigt lite för att vara LS...
Dessutom var inte mina LS kompisar K o S där så det blev lite avslaget.
Förvisso andra trevliga LS vänner men iaf..

Träffade danskompis H som svirade runt på dansgolvet så för hans del så var det en rätt bra kväll men herrarnas förmåga att styra damerna var begränsad.
Trist när det är sån berusningsgrad men tyvärr är det så på julbord o Sandra.
Å dom som kunde var ju på dansgolvet större delen av tiden..

Så det blev sådär faktiskt.... :/
Men fick en chans att byta några ord med "Turbo" innan han slutar.
Exakt datum visste han inte, dom måste ju ha en ersättare först men förm ser jag honom inte mer.

I lör åkte jag iväg till min hjärtevän..
Lite senare på kvällen så begav vi oss till Södra Vi norr om Vimmerby för dans till Sannex.
Å vilken danskväll det blev !!!
Ofattbara 934 st var där !!!
Dom hade ca 300 julbordsgäster o alla var givetvis inte på det stora dansgolvet, discot var öppet också men iaf.
Så bitvis var det stökigt på dansgolvet även om iaf 75% var vana dansare.
Men en galet kul kväll var det.

Jobbig hemresa, en otäck singelolycka precis utanför Målilla, en bil hade voltat, totalt sönderslagen.
Hur det gått med föraren vet jag inte, inte heller orsak.
Vidare rådjur som hoppade kors å tvärs över vägen på ett par ställen, frostig vägbana men vi kom hem iaf.

Söndagen spenderades i soffan..
Igår åkte vi till Grand Samarkand, stort shoppingcenter i Växjö, jag hade aldrig varit där innan o idag återvände jag för julklappsshopping.
Så nu e nästan alla julklappar klara....

Hade fått min klänning idag när jag kom hem, har dock inte provat den men den verkar bli bra.
Så nu får det bli lite middag o sen händer nog inte mycket mer..
Imorrn får det bli gymmet, 2 v med halsont har passerat så det är på´t igen...
Baka ut lite pepparkakor ska jag också göra...

Om en vecka så landar italienskan :))

 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Så roligt att hon kommer hem:)
    Mina klappar handlar jag på nätet, det e inte så många.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg