Jul o Nyårs...

 
 
..... klänningen klickade jag hem igår via Bonprix :))
Kan likaväl ha mina svarta stilettklackar som mina svartvita ballerinas till den.
Endast 299 kr !!!
Å fram till d 10e bjuder dom på frakten så då slapp jag den !!
Det är nog 11 år sen jag köpte nåt nytt för just jul o nyår, (syrrans 40 årsdag..)  har ju bara varit hemma.
Men det är en del dans i mellandagarna o direkt ef Nyår o det är kul att vara extra fin dom gångerna när det är lite festligare.
Å Nyår kommer jag nog fira ute för 1a gg på hundra år typ.. :))
Lösningen för en sån klänning denna årstiden heter mjukisbyxor o en hoodjacka :))
 
 
Å jag säger bara biljävel, biljävel, biljävel..... grrrrrr......
Har ftf inte fått min bil, en vecka idag...
Som bekant så skulle bara bromsrören bytas o lyset justeras.
Det visade sig att hela insatsen till lyset var trasigt pga älgkrocken så han skulle beställa hem ny.
Ringde honom idag o hörde hur det går...
Jo, då hade han fått hem FEL jävla lyse så han fick beställa igen så jag hoppas jag får den tills fre.
Lör ska jag iväg o MÅSTE ha min lille bil..
 
 
Denna dag har jag bara ätit frukost o gjort min pepparkaksdeg o diskat.
Tagit fram smör som ska mjukna till Triple choclate chip cookies.
Dom ska jag göra senare idag men jag får se när jag ids baka pepparkakorna.
Hoppar över brödbak idag, jag hinner ändå.
 
Ringde min af-handläggare men hon var inte där, åter imorrn bitti.
Jag är anmäld iaf så jag slipper bli utan ersättning.
Har lite ärenden på stan idag, ska skriva julkort, börja fundera på julklappar.
Kanske blir några inköp i helgen elr på mån på väg hem igen.
Jag har ju inte så många att köpa till så det är snart gjort.
 
 
Nope, en dusch o göra sig presentabel o ut på scchtaaaaaaaan......
 
 
HA EN BRA DAG !!!


Kommentarer

  1. Vilken klänning - och vad fin du kommer att bli!

    Förstår att du är arg för bilen! Det är ju inte klokt när saker och ting blir fel på det viset.. Suck. Men hoppas att det löser sig.

    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg