Dansbandsveckan....



...... på Cinderella inleds idag o pågår till söndag.
Ett otroligt antal med band ska spela... :))

Mån- Micke Ahlgrens, Jenny Saléns, Streaplers, Kindbergs, Hedins.

Tis- Elisas, Claes Lövgrens, Expanders, Casanovas, Jive.

Ons- Black Jack, Donnez, Blender, Perikles, Callinaz.

Tors- Mats Bergmans, Jontez, Wizex, Sannex, Chiquita.

Fre- Per-Håkans, Larz-Kristerz, Martinez, Sounders, Titanix.

Lör- Matz Bladhs, Drifters, Junix, Arvingarna, Barbados.

Samtliga dagar medverkar även Anders Hane, DUO Vi, Tur Åke, Carlzons, DJ MOE o Tony Irving.

Den dagen som vart intressant för mig hade varit fredagen, underbara PH's ihop med lika underbara LK :))
Uj, uj, uj.. :))
Å Martinez till det !!
Dom har jag aldrig dansat till, ett Norrlandsband, spelar aldrig här nere i denna hörnan vad man kan se på annonser iaf men vet dom är jättebra.
Suverän sångerska !!

Men hur kul det än är med dans så tror jag inte den formen på tillställning är för mig....
Båten kommer vara knökafull o en fredag så är många vanliga festprissar ombord o är knökfulla dom också.
För "stökigt" helt enkelt, både på å vid sidan av dansgolvet....

Men om mindre än 4 veckor så får jag äntligen träffa goa PH's igen !!
Tyvärr får jag inte träffa Micke (spelar keyboard..) mer då han gör sin sista spelning på fre med PH's.
Linus fr Martinez ska gå över till dom men inte förräns i mars.
Så i feb ska en av av B's o mina gemensamma dansvänner vikariera.
Jättekul för honom !!!

Tittade på "Så ska det låta.." igår kväll.
Vilket gäng det var !!
Tommy N, Jessica A, Elisa fr ovan nämnda band o nån Ulf??
Tydligen vann han svenska "The Voice", tittar inte på alla dessa "musiktävlingar", dock gillar jag konceptet.
Sett amerikanska versionen av den i några avsnitt.
Där sitter ju juryn bortvänd från den som kommer in på scen för att det är "the voice" som ska avgöra, innan dom ser personen ifråga, inte nåt annat.

Han var ju synnerligen en trevlig, ny bekantskap !!
Jäklar vilken röst !!
Å Tommy visade att rockrösten finns än i "Here I go aian.." även om David Coverdale's röst slår allt !!
Tycker ftf att Tommy's "En dag.." fr -88 är en av de absolut, bästa schlagerlåtar som gjorts !!!
Å Jessica var med för 10e gg o har ännu inte förlorat å det gjorde hon inte igår kväll heller !!

Bara 5 dagar kvar av evighetslånga januari...
På sön är det 1a februari.
4 veckor till så är det vår enl almanackan !!!
Tjo-hoooooo~~~~~~~~
 
 


HA EN BRA DAG !!!




Kommentarer

  1. Ja visst var Ulf en trevlig ny bekantskap. Kan undra vart Tommy fått sin lustighetsådra ifrån plötsligt bara...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg