Hemma....



...igen...
Ja, nu är jag hemma i Byhåla igen.
Har firat en kär gammal släkting idag, hon klockade in på 87 år idag !!!

Hade en suverän kväll till Streaplers igår, dom levererade till max !!!
Suveräna att bugga till, för både nybörjare o vana dansare.
Ca 375 pers var där o dansade ut det sista av julen.

Har gått igenom kopiösa mängder av tidningar o reklam som kommit under den veckan jag varit borta.
Blev en kycklingburgare till middag bara, det räcker.

Ska väl börja plocka ner julsakerna imorgon, de få jag har.....
Byta gardinerna i köket, byta ut de röda juldukarna mot "vanliga".
Nu är det vanligtvis rätt mycket rött hemma hos mig ändå men iaf.
Hoppas kunna komma igång med träningen igen, att få vara frisk nu...

Ser ut att bli dans på lör, sen e det lugnt ett par veckor.
Det är Drifters som spelar i parken i Växjö.
Såååååå längesen jag fick dansa till dom, det krockar alltid, alltid med nåt annat när dom är i närheten annars.

Nu är det över för denna gången med jul å nyårsfirande....
Imorrn är det normala rutiner igen..
Önskar jag hade haft ett jobb att återgå till ist för att vara ensam hemma o inte göra nå vettigt...
Förstår er som tycker det är tungt att återgå men var glada att ni har jobb.
Alternativet är inte roligt.....

HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Ja nu åker julen ut, skönt tycker jag. Jo du har väl rätt i att det e gott att ha ett jobb även om man e trött på det emellanåt.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg