Nu är glada....


...julen, slut, slut, slut...
Nu så har det åkt ut, ut, uuuuuut...
 
 
Nja, kanske inte riktigt så visan går men nu är julsakerna bortplockade med 2 förbehåll..
Min lilla "gran" som egt är en cypress-en får stå tills ef helgen o balkongslingan får sitta ett par veckor till innan jag plockar ner den.
Den lyser upp i januarimörkret å det behövs...
Men julsakerna, julgardiner, adventssaker o röda dukar är borttagna o ersatta med ljusa, fräscha saker.
 
Min fina röda amaryllis får stå kvar i köksfönsteret.
Gardinerna kommer fr Jotex..

 
 
Ljusstakarna kommer fr Jotex, duken är fr Haga Hem
 

 
Smart å snygg tvättkorg fr Åhléns..
Rea, endast 65 kr !! :))
 

 
Har plockat fram min "såpbubbla" fr mitten av 80 talet :))
Lika fin idag...
 


 

Drog ut på en snabb powerwalk tidigt i förmiddags.
Det hade börjat snöa men inte så farligt men herrejösses som det vräkte ner sen...
Jag såg ut som en vandrande snögubbe !!!
Fick ta av mig glasögonen för dom snöade igen totalt o sen imma på insidan :))
Har snöat nåt hiskeligt i stort sett hela dagen men nu har det börjar töa bort igen.

Men nu får det vara för idag, ska svabba toa, byta handdukar o sängkläder imorrn o ta golven.
Packa ner alla julsakerna i lådorna o bära ner det.
Ett besök hos moster blir det visst också imorrn..
Mina föräldrar ska dit så jag får köra men alltid trevligt att träffa kära moster !!!

 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!


 
 


Kommentarer

  1. Jag har oxå så smått plockat ner julen.
    I o f sig så hade jag inte tagit fram mycket så det är egentligen en enkel match att skifta tillbaka.
    Ha en toppendag!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg