En sån afton....


... det blev till härliga SANNEX !!

En sån värme.... =))
Såååå mycket folk.... =))
Så galet roligt..... =))

Efter 20-25 min så var jag genomsvettig men som tur är så är det lika för alla !!
Dom går ju alltid ut hårt redan fr början, de startade upp med "Söderut.."
Men med den Medelshavsvärme som var igår så behövde vi sannerligen inte åka "söderut.." =))

Många gamla bekanta, kul att se dom !!
Både att dansa med o byta några ord med =))

Många gamla favoriter att dansa med men även 2 helt nya för mig.
Å vilka stjärnsmällar.... =))
Jiiiiiiiiiisses babes !!!

Så galet kul med såna som är så grymt duktiga på bugg o de bjuder upp lilla moi... =))
De är så duktiga att föra att det går automatiskt. de styr enn' både hit o dit o man bara följer med.. =))
Det är lycka på hög nivå !!

Framemot paus så började trampdynorna ömma...
Vågade inte ta mig skorna förräns jag kom hem för jag visste inte om blåsorna var hela el hade gått sönder.
Strax efter halv 1 inatt så var smärtgränsen nådd....
Både vad det gäller orken, hade ju jobbat innan o smärtan fr trampdynorna.
Jodå, det sitter 2 saftiga blåsor under vardera trampdynan..
Smärtan glömmer man i dansens virvlar men ack vad det känns idag....
Aj, aj, aj.... =))

Nu e det dags för frukost o iväg o jobba om en stund.
En intensiv dag igår, mycket matgäster i det vackra vädret o icke en enda satt inne o åt.
Det betyder att man får springa runt halva hamnen o servera mat o duka av...
(Nåja, nästan iaf.....)

Det blir nog 6 minst lika intensiva timmar idag som igår men ikväll blir det en stilla afton med grillning vid en sjöbod på östra Öland.

HA EN UNDERBAR DAG !!


Kommentarer

  1. *ler* Ja du - det ÄR förbaskat synd att man skall få så ont i fötterna ibland.. Inget kul alls. Men det låter som om du har haft en fantastisk kväll!! Underbart!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg