Mornings....



... denna ljuvliga junimorgon !!!
En kortare löprunda är avklarad men inget gym idag, jag hinner inte.
Började storstäda igår kväll ef kl 8 =))

Tvättade fönstret i vardagsrummet, flyttade soffan, dammsög hela den, bytte plats på kuddarna för jämnt slitage.
Torkade golvet o la på en alldeles ren matta under soffbordet =))
Åsså tvättstugan =))

Nu ska jag bara äta frukost o sen fortsätta med rummen som ligger i väster.
Får ju anpassa städningen ef var solen INTE är.. =))
Ska försöka hinna det mesta under morgnarna o kvällarna denna veckan.
Fre är det dels skolavslutning o sen dans~~~~
På fre är Elisa's som spelar på logen i Kalmar..

Så den dagen har jag inte lust att städa när jag är finklädd fr morgon till kväll...
Ska ta det allra sista på sön när jag är ledig, sen får det vara med storstädning tills sommaren är slut.
Bara hålla efter det under sommaren, när jag är ledig vill jag njuta av solen o vila, inte städa.
Därför gör jag alltid en total storstädning i början på sommaren.

Sen är det ju trevlig när det är rent o fint hemma när solen skiner o man vill vara ute.
Tycker jag iaf...

Nope, har inte tiiiiiid att sitta här nu... =))


HA EN LJUVLIG DAG !!!
Puss å kram... =))

Kommentarer

  1. *ler* Det låter som mina städningar det!! Nu är jag ju sjukligt extrem med mitt pedanteri, men jag ääääälskar nystädat och rent!!

    Då var det dags att ha sommarlov hos er också?! Vad härligt!! Skall de vara hemma hela sommaren? Eller kommer du behöva sakna dina tjejer och kille?

    Hoppas du har en bra vecka! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg