Söndag morgon....

... å klockan är tidig.. .
Vaknade av att det åskade strax ef halv 4 imorse, inte lika nära som i mån natt men det blixtrade rejält o mullrade.
Idag var Tor bara lite sur.. :))

Två lediga dagar framför mig, så skönt !!
Har jobbat NIO dagar i sträck så min bröstrygg mår INTE bra kan jag säga..

Skulle ju varit ledig igår men fick jobba men det var inte nån större miss då regnet stod som spön i backen i stort sett hela dagen.
Å vad gör man då en lördagskväll när man jobbat i nio dagar i ett sträck??
Jo, man skurar 2 stora mattor i ett garage =))




Men så skönt att ha det gjort !!!!
Å med tanke på nattens väder så e jag glad att dom kunde hänga inomhus... =))

Så nu e denna söndagen FRI att göra vad jag vill på =))
Nån solning e väl inte att hoppas på idag men imorrn skulle det bli varmt så jag hoppas på det.
Bara för att det är så skönt !!

Idag blir det pyssel med lite av varje men inga tråkiga måsten utan bara vara o göra det vi känner för !!

Markoolio vann ju Let´s Dace, helt rättvist !!
Tittade på Robert Gustafsson igår kväll, han e ju fenomenal !!
Han e ju inte redig i nån ände =))
En lagom avslutning på en lång lördag var det =))

HA EN SKÖN SÖNDAG !!


Kommentarer

  1. Hoppas också din söndag varit skön och avkopplande! Ha en fin kväll!/Mormor

    SvaraRadera
  2. Hej du! Hoppas verkligen du fått njuta av dina två lediga dagar!!! Det behövs! Och kanske tittade solen fram?

    Mattor ja.. Ufff, kommer ihåg innan, när jag låg på knä vid ett badkar och skrubbade mattor rena med borste och skurpulver... Jösses, vad tungt!

    Ta hand om dig! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg