En underbar....

... Nationaldag hade jag igår...
Så perfekt som en dag bara kan vara ibland... =))

Startade dagen med frukost på balkongen i den sköna morgonsolen..
Efter disk o lite annat så var det dags att leverera alla mina 100 kanelisar..
Dom fick åka med sonen på skolresa till Göteborg !!
Ingen visste nånting mer än en av mammorna som arrangerade det.
Sonen blev något paff o ett par av hans kompisar när jag kom med alla bullar =))
Vid denna tiden lär dom vara slut.. =))
Både han o tonåringen har kompisar som ibl rycker lite i ärmen o undrar om dom inte kan gå hem till oss å äta hans/hennes mammas goda bullar =))
M a o MINA... =))
Dom e för roliga de små liven.. =))

Gjorde mig i ordning för att åka på en bildag med utställning o lite annat..

Back to the 50th's.... =))
Ni får bortse fr den apfula Volvon som trängt sig in bland alla fina bilar.. :(


Mycket praktiskt att ha en sjal om huvudet, både för frisyren o min dåliga nacke som inte tål drag.
En sån gudomlig dag att få åka nercabbat i sånt makalöst väder, lyssna till go musik å bara NJUTA..... =))

På kvällen var det bilträff i Färjestadens hamn, det är varje torsdagskväll med början igår.

Här en Buick Limited -58..


En Cadillac -61...


Medelhavet??
Näe... Färjestadens hamn.. =))


Vår kära bro...
Vår livsnerv, så utskälld o beklagad.....
41 år gammal....


A lady from the 50th's... =))


Nu är det jobb som gäller i 3 dagar iaf.
Jag har bara schema fram till söndag, sen vet jag inte.

Men ikväll är det DANS~~~~

Till bästaste Sannex =))


Det kommer bli en galet svettig kväll, en kväll när dans är som bäst på sommaren.
Kvällssol, härlig dansmusik, galet roliga bugg på golvet å man bara dansar....
Det är lycka för mig.. =))

Skälby Loge..






Nu är det dags för frukost, även denna morgon på balkongen..
Sen är det dags för jobb...

HA EN HÄRLIG DAG !!


Kommentarer

  1. Hoppas danskvällen blir toppen! Kram

    SvaraRadera
  2. Asså mamma, du ser ut som en arabmorsa i den där burkan :P

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg