Söndagen...

.... är här å det är sooooooool :))
En vecka kvar av sommaren, nästa söndag är det 31a aug !!
Städade nästan klart igår, har toa o hallen kvar..
Sen är det superrent o fräscht igen, såå skönt !!!

Hade en skön stund i soffan till filmen "Sweet home Alabama" o sen blev det sängen..
Det är en riktig feelgood-film :D
Jag skiter i om det är fejk, den är för härlig hela filmen o skön musik !!
Underbara naturbilder dessutom !!

Lite bilder från mitt säsongsbyte:








Köksgardinerna är fr Jotex.
Grytlapparna o fyren kommer fr "Butik Öland" här i Bghm.
Doftljuset med texten "A life filled with wonder is a wonderful life" köpte jag på Schipol i Amsterdam på hemväg fr Sicilien förra hösten.
Kan ha svårt för doftljus men detta har en underbar doft !!

Har en del att se fram emot denna veckan...
På tis ska jag på födelsedagskalas av hög rang..
En underbar liten dam som fyller hela, fantastiska 99 år !!!
Ända tills sent i höstas bodde hon i sitt hem på norra Öland men nu bor hon på äldreboende här i stan o det med all rätt.
Barnen, å även jag, är grymt impade av hennes ålder :))

På tors ska jag till frissan, liknar mest ett utegångsfår just nu, ofixad iaf.... :/

Lör hoppas jag på sånt väder som idag, då ska jag åka på "Power End of Summermeet" i Emmaboda.
Är nog 20 år sen jag var där sist., har varit på väg flera ggr sista åren men jobb elr dåligt väder har satt käppar i hjulet för det.
Det är årets sista, stora av "Powermeet" bilutställningarna i Sverige, arr av Wheels? o klubben Emmaboda US Car Club.
"Hängde" jämt med den klubben fr -89 till -93/94...
Gud så skojj vi hade !!!
Glömmer aldrig när italienskan var ca 2-3 år o satt i framsätet i K's stora, ljusblåa Cadillac -59, hon såg ut som en liten docka i det breda framsätet :))
Vilka tider det var... :))

Men nu får det bli frukost o sen röja av det sista...

HA EN SKÖN SÖNDAG !!!

Kommentarer

  1. Här regnar det men det gör absolut ingenting.
    Har mysdag så jag håller mig inomhus.
    ha det bäst!
    Kram

    SvaraRadera
  2. 99 år, inte illa. Fint inrett. Jag gillade verkligen spöket. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg