En sån....


 
 
...danshelg det blev !!!
I lör dansade vi ju till Blender i Kalmar...
Å i sön var det dags för en makalös danskväll till Sannex nere i Karlskrona.
 
Det var utsålt så det var 200 glada dansare i den lilla konsthallen.
Trots den mängden var det inte så stökigt som jag var rädd för.
Det var lite i början men sen hittade alla "sin" plats så det förflöt bra o på en sån dans så kan 98% dansa o är vana dansare.
 
Ett kraftigt överskott av damer men trots det så stod jag endast 3 låtar på hela kvällen.
Om det beror på mig elr på herrarna vet jag inte ;)
Men det var nog 50/50 av att bli uppbjuden o själv bjuda upp tror jag.
Å visst fick vi höra Kom och gör mig galen... I'm ready.. Det flammar till...
Så galet roliga bugglåtar !!!
 
Så kvällen var sen när jag kom hem, duschade o kröp ner i renbäddad säng, så ljuvligt skönt..
Så gårdagen förflöt som den segaste måndag detta året..
Å denna tisdagen har förflutit som den snabbaste tisdagen detta året.. :))
 
Så jag drog till gymmet ef jobbet idag, 1.5 v sen sist.
Men det gick rätt bra, kändes skönt !!!
Imorrn har lill-loppan aviserat sin ankomst, hon ringde mig idag på jobbet.
Det är ju höstlov nu o Halloweentider.
Tänkte baka mandelkubb o rosta en omgång müsli imorrn när hon är här.
 
Imorrn bitti får jag en liiten sovmorgon, har tandläkaren 7.20 innan jobbet.
En rotfyllning som ska göras om, tanden är ju redan död så det känns inget o jag slipper bedövning.
 

 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg