Jodå.....


..... det blev en helt ok kväll till Casanovas igår.
Jag var lite avslagen, lite för trött egt för att åka på dans men det blev en bra kväll.
Jag är ju inte riktigt van att dansa till dom, dom har en något annan stil än det jag är van vid.
Men jag märkte att det var nästan lättare att foxa till vissa bugglåtar än att bugga o har man en man som är duktig förare så är det underbart !!

Hemma å i säng 3.20, klev upp strax innan 9.
Frukost har intagits med lill-loppan som sällskap, hon låg på soffan o sov när jag kom hem imorse :D
Har satt en bröddeg som jäser på surdegen jag gjorde i tors morse.
Den var inte riktigt mogen men imorrn har jag inte tid till det.
Ska göra en kålpudding också som vi ska ha till middag.
En tur till affären måste hinnas med annars blir det ingen gräddsås till den :)

En dusch o sen iväg till Blomstermåla för dans~~~~~~~~
Ikväll spinner vi loss inne på parketten i Folkets hus till "Rivalerna".
Det är Daniel Wahlström, frontman o namnbärare till just "Wahlströms" som la av för snart 3 år sen (jan-12)
Så jag hoppas på en del Wahlströms musik o det ska bli kul att få träffa honom igen.
Sista gg jag dansade till dom var Annandag jul -11 i just Växjö.

Men nu får jag sätta igång igen om jag ska hinna.....

 
Bjuder på en Wahlströms låt...
"Hur ska det bli??"
 
 
 
HA EN SKÖN SÖNDAG !!!





Kommentarer

  1. Åh så gott med kålpudding.
    Håller tummarna för en lyckad kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kålpudding e så gott, ha en bra kväll o var rädd om tårna, hehehehe
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Har jag förstått det hela rätt? Börjat jobba...

    SvaraRadera
  4. Men se där - då var det ju mera dans under helgen!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg