Jaha ja......





Var ju hos kiropraktorn idag för lite reparation-å-underhållsarbete.
Trodde jag.....
Blev snarare en totalrenovering..... 😔
Ja herregud, man är en vandrande katastrof........
Men han sa att hade det inte släppt under nästa vecka så kunde jag boka in mig igen å då går det på den behandlingen jag gjorde idag så jag behöver inte betala för det.
Han tyckte jag skulle ta hand om mig själv lite mer de kommande 1-2 månaderna än jag gjort de sista 2 månaderna.
"Du är förbannad  lite överallt..."
Ööööööh........va???
Jo, var jag än trycker på dig så tjurar å spänner kroppen tillbaka 😞
Ja, om jag hade haft råd att göra det så hade jag gjort det.
Jobbat lite mindre, börja träna osv men det får bli när det blir.

Sen skulle jag gå på shoppingtur....
Men det blev den mest misslyckade shopping jag haft...
Fanns så mycket snygga vårkläder, både Flash, Kapp-Ahl, HM mm men allt ser ut som skit på kroppen.
Hittade jättesnygga byxor på Gina T, hade passat lika bra hemma i soffan som på dans men då är dom 20 cm för långa.......
Jag frågade en expedit  men alla var samma längd å hon hade sytt upp sina.
Men det e ju faan att man ska behöva börja klippa i dom det första man gör så näe.........

Blir så less på det, skulle verkligen behöva lite nya kläder.
Ägnade säkert en timme åt att prova bh, ett avseende jag önskar jag vore en man....
För jag hatar det, verkligen hatar att inhandla det plagget.
För bubblar det inte i armhålan så bubblar det sig framtill.... 😔
Nixpixpäronskit, det blev icke en enda grej....... 
Å plånboken blev ju glad då.....

En singelskugga på HM blev det, det var det enda.
Måste inskaffa nya jobbskor till fiskaffären men jag hinner-orkar inte ta allt samma dag.
Än så länge har jag inte måndag inbokad å sambon jobbar kväll så jag kan åka in en sväng på eftermiddagen om jag vill.
Gick iaf till frissan när jag ändå var inne i stan å bokade in mig 1a mars för klipp å sling.

En fika på Subway blev det innan jobbet.
Blev sen på jobbet idag, hade precis skurat alla golven när det droppade in kunder, sista kunden gick 19.05.
Så jag hann aldrig förbereda stängning innan som jag alltid försöker så jag blev väldigt sen.
Snart får det bli sängen, lång dag imorrn.
En dusch imorrn bitti, fixa till sig lite när det är fredag.
Just nu ser jag ut å känner mig som nåt som katten släpat in.... 
Slutade med pencillinet igår men jag är inte så imponerad av tillfrisknandet.
Får väl se om det håller sig el blir bättre el om jag åker dit igen.
Kunde ju va trevligt att få må bra å känna sig pigg....

Dansbandsveckan på Cinderella är i full gång, vet flera som ska åka imorrn bl a.
Hade varit jättekul men även om vi bokat hade det inte funnits nån ork till det.
Har ftf noll koll på danser framöver, 3e mars är det enda jag vet nu.
Streaplers på Sandra i Kalmar den kvällen iaf... 
Livet är ironiskt...
När jag bodde hemma på Öland åkte vi till Växjö för att få dansa ibland...
Nu när jag bor här så lägger dom ner parken å vi får åka till Kalmar istället....
Tja, varför ska det vara enkelt ??

HA EN BRA KVÄLL !!!






Kommentarer

Populära inlägg