Som.......



......... en gammal trasdocka kĂ€nner jag mig som... 😔
Men jag hoppas det Àr pÄ rÀtt vÀg nu iaf...
Vet inte nÀr jag var sÄ sjuk sist faktiskt men nÄn gÄng ska man vÀl fÄ influensan oxÄ.
Var pÄ jour-vc i tors kvÀll, ingen halsfluss men kraftigt infekterad.
VÀtska i bÀgge öronen dÀrav trycket Ä smÀrtan i öronen.
Fick starka Alvedon, sk lÄngtidsverkande för att hÄlla febern nere, pÄ recept Ä hostmedicin med morfin.
Men jag tÄl inte morfin, jag blir sÄ sjuk av det.....
Jag har fÄtt sÄ mÄnga morfinsprutor under Ären med njurarna, galla Ä annat Ä det var inga problem men idag tÄl jag det inte.
Tog ÀndÄ bara halv dos men det hjÀlpte inte, jag var helt utslagen hela eftermiddagen Ä kvÀllen igÄr.
SÄ nu fÄr det bli ingefÀrs-honungste för hostan.

Sambon jobbade igĂ„r, 1a Ă„ enda dagen denna veckan, kan va lagom att börja med nĂ€r man legat sĂ„ sjuk. 
Jag har förlorat en stor summa i inkomst denna veckan, vet inte hur jag ska kunna ta igen det.
Men man kan inte jobba med 39C feber, det gÄr inte.....
Det kÀnns tungt, fruktansvÀrt tungt nÀr varje timme jag kan fÄ rÀknas.

Jag blev utsatt för ett grovt svek pÄ fb i söndags....
Ett smaklöst, taktlöst inlÀgg pÄ min status av en person fick mig att framstÄ som en som springer runt med andra mÀn Ä bedrar min sambo.
Sambon blev ju utsatt som en som blir bedragen...
Fy faan alltsĂ„, jag blir illamĂ„ende av bara tanken...... 😱
Vi Àr bara 5-6 personer som vet sanningen bakom dom raderna han skrev, vi som satt vid samma bord i pausen pÄ dansen i lördags.
För andra kan det framstÄ som jag skrev ovan.
Den personen har redan legat pĂ„ grĂ€nsen ett par ggr för vad jag accepterar  i kommentarsfĂ€ltet sĂ„ han finns inte lĂ€ngre pĂ„ min vĂ€nlista kan jag sĂ€ga.
Det finns inga ursÀkter i vÀrlden som kan gottgöra det, skadan Àr redan skedd...

Man fÄr tÀnka sig för vad man skriver öht Ä definitivt vad man skriver pÄ andras statusar.
Man skriver öht ingenting pÄ andras statusar i mina ögon om det inte gÀller födelsedagsfirande, ett vÀrmande ord i sorg el peppning om nÄn mÄr dÄligt.
Resten hÄller man sig till pÄ chatten isf.
Jag har varit med pÄ fb sen -09 tror jag Ä aldrig haft ont av det förrÀn nu.

Ska försöka plocka ner resten av julsakerna idag, fick ner det som ska vara i hans jullÄda igÄr.
FÄr sanera sovrummet imorrn frÄn sjukbaciller Ä damm, tur jag inte gjorde i söndags som tÀnkt.
Ingen dans ikvÀll för mig iaf, det finns det varken ork el lust till..
FÄr försöka börja planera sonens födelsedag nÀsta helg.

HA EN BRA DAG !!!

 




Kommentarer

  1. Fy sjutton för distanslösa, elaka personer. ... sÄ ledsamt och trist att bli utsatt för omdömeslösa pÄstÄenden! Man fÄr klippa av " vÀnskapsband" och hÄ vidare. ... men taggen sitter ÀndÄ kvar ett tag. ... Försök glömma och krya pÄ dig!/ Mormor

    SvaraRadera
  2. Hej du - hoppas innerligt att du mÄr bÀttre!! Har förstÄtt av dem som drabbats att Ärets influensa verkligen inte har varit att leka med! Och du - jÀdra ofint av "vÀn" att skriva pÄ ett sÄdant sÀtt! Man blir ju lite matt... Eller, rÀtt mycket matt... Skickar kramar och kryapÄdig hÀlsningar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

PopulÀra inlÀgg