'amenvisst,


... den lille blå gick igenom besiktningen så nu slipper jag vara rädd för böter pga körförbud.
Sånär som på en liten park.lampa som inte lyste men det fixar Kärleken i helgen.

Tja, igår hände inte mycket.
Låg däckad i migrän till kl 1, då klädde jag på mig o bäddade sängen.
Mamma bjöd på mat, kroppkakor, så det behövde jag inte heller bry mig om.

Plockade hem lite äpplen så nu kokar jag äppelkräm, blir stekt strömming, pot.mos o äppelkräm till efterrätt.
Gott med nåt friskt o lätt ef fiskmiddag.
Ska köpa några extra strömmingsfileér att steka o lägga in i ättika.
Jag är sådär förtjust men han älskar det.

Imorrn fyller han år men det blir inget större firande mer än lite extra god mat o lyxig dessert.
Å paket förståss :)

Har inget direkt planerat i helgen, dans nästa sön (24e) är det strax utanför Kalmar bara så det är perfekt.

HA EN TREVLIG HELG !!!

Kommentarer

  1. Härligt att bilen nu är "laglig"! Det är alltid skönt när det går väl! Hoppas du blivit helt frisk från migränen - DET är inget roligt!

    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg