I rasande...



... fart har helgen passerat.
Åkte till Kärleken i tors eftermiddag o är nu åter hemma.
Hann ju knappt blinka innan det var sön eftermiddag...
Vart tog dom dagarna vägen??

När man pysslar med lite av varje så går dagarna, fre spenderade jag ett par timmar i Kalmar med mathandling o dyl.
Han fyllde ju år dessutom men vi var själva men det var god mat, vin o dessert.
Lör tog vi en tur till båten, passade på att kolla på datorn lite, en runda till åvc o sen hem.
Fixade lite i hans hus, möblerade om lite o det drar ju med sig städning så timmarna gick.

Har ju varit ett rent gudomligt väder i helgen, tvättade igår o hängde ut tvätt.
Det blev nästan helt torrt i solen o vinden.
Fantastiskt att kunna göra det 17e NOV !!!

Fick frågan av H i lör eftermiddag om jag ville med på dans igår eftermiddag i Mörrum men jag fick tacka nej pga foten.
Jag ångrade mig nästan igår förmiddag men vet hur ont jag haft idag isf :(
Vi tog en promenad på 1.5 tim o det räckte för mig :(
Fotj*vel.... :(
Över stock å sten o längs strandkanten till Kalmarsund, där har vi nära till allt =))
Såg en del skador sen stormen för ca 3v sen, både små o rejält stora träd som fått gett vika för stormen.
En del var knäckta på mitten..

Tog en tur i Giraffens köpcentrum på hemväg idag, har handlat årets 1a julklapp !!
Alltid nåt !!!
Har gått igenom en rekoderlig skörd av post bl a fr sjukan ang fötterna.
Finns inga skelettskador o har jag fortsatta problem så får jag höra av mig.
Jomen tack, det har jag ju... :((

Men idag o denna veckan fanns hon inte där så jag får återkomma nästa vecka o få akuttid.
Måste ju gå å göra nåt så det inte blir permanent smärta.
Har fått avstå så mycket dans o det är det enda jag unnar mig så det är så bottendeppigt så det är inte sant.
Vaknade dessutom med ett *rabiesutbrott :(
Som om det inte var nog med foten/fötterna.. :(
Men det är bara att bomba med antivirusmedicin...


Men sön ska det dansas, hur länge det blir står skrivet i stjärnorna än så länge...
Det är bara 4 mil n.Kalmar så blir smärtan för jävlig så kan jag ju åka hem.... :(

Italienskan kommer hem till jul iaf, hur länge hon stannar vet jag inte än.

Ska väl börja med att adventsstäda denna veckan.
Ska höra med tonåringen om hon vill baka lussebullar med mig elr om jag får göra det själv, denna elr nästa vecka.

Dagarna rullar på trots att jag inget jobb har men visst är det segt, så inihelvete jävla segt......
Å det blir ju inga pengar att "lyxa" till vardagen för heller som t ex en ny, väldoftande bodylotion elr dyl..
Kan tyckas vara ett i-landsproblem o det är det ju men iaf..
Bara ändå....

HA EN BRA DAG !!!

* Oral herpes


Kommentarer

Populära inlägg